English Version
English

چاقی دلیل اکثر بیماری‌ها

چاقی دلیل اکثر بیماری‌ها

چهارمین جلسه از دور هفدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی باباطاهر همدان با استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر مرتضی و دبیری مسافر علی با دستور جلسه  «تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶٠» در تاریخ ١۴٠٢/١٢/٢٧ رأس ساعت۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر
جا دارد من هم از سر نیاز به درگاه خداوند او را سپاس گویم که اذن ورود من را به کنگره صادر کرد و به این حال خوش رسیدم. این حس خوب در زندگی را من مدیون خیلی‌ها هستم. علی الخصوص مدیون محبت‌ها و آموزش‌های ارزشمند استاد خوبم آقا صمد هستم  از خدا می‌خواهم که هیچ وقت رد پای ایشان را گم نکنم چرا که یقین دارم همیشه در مسیر درست و راه مستقیم قدم می‌گذارند.
زندگی که ما در حال سپری کردن آن هستیم می‌شود سرگذشت و در انتها می‌شود درگذشت. خداوند برای زندگی کردن بشر جسمی را به امانت در اختیار ما قرار داده است اما ما هم در قبال آن امانت مسئولیت داریم که در کمال سلامت ادای دین کنیم و آن را حفظ کنیم.
در خصوص دستور جلسه اضافه وزن و تعادل با متد کنگره باید خدمت شما عرض کنم در جهان هیچ روشی کامل‌تر و موفق‌تر از روش ‌DST وجود ندارد.
روش‌های زیادی در خصوص کاهش وزن آزمایش شده است اما از منظر آقای مهندس این روش کنگره بهترین روش برای کاهش وزن و یا اصلاح تغذیه است. برای کاهش اضافه وزن در کنگره خوردن هیچ مواد غذایی منع نشده است ولی سفارش شده است که چگونه غذا خورده شود و به چه اندازه و چه موقعی باید انجام گیرد.
راه درست این است که موقع خوردن غذا باید خوب غذا جویده شود تا راحت قابل هضم باشد و سفارش بعدی این است که در حین خوردن غذا سعی کنیم از نوشیدنی‌ها و آب در وسط غذا خودداری کنیم چون اگر غیر از این انجام دهیم پیام سیری دیر به بدن می‌رسد و تعادل بدن را از تنظیم در می‌آورد.
در حین غذا خوردن بازی با گوشی تلفن و یا حتی نگاه کردن به تلویزیون آرامش جسم را ز بین می‌برد و پیام منفی به بدن می‌رسد. اگر بخواهم این موضوع را بشکافم شاید از سفر اول خودم و تجربه خودم خدمت شما عرض کنم، یک فرد مصرف کننده صبح و ظهر دائم در حال خواب است و وقتی که بیدار شود فکرش در تهیه مواد و مصرف مواد می‌باشد. شاید خیلی‌ها قید شام خوردن را هم بزنند. اما وقتی که فرد وارد کنگره می‌شود و سفر خودش را شروع می‌کند استاد راهنمای مسافر طبق آنتی‌ایکس مصرفی برای ایشان دارو در نظر می‌گیرد و با بالا بردن مقدار دارو جسم فرد را با این دارو به تعادل می‌رساند و بعد این‌که کم کم دارو به صورت پله‌ای رو به کاهش می‌رود در این حالت بدن شروع به رشد می‌کند و اشتهای شخص زیاد می‌شود و رفته رفته اضافه وزن پدید می‌آید.
اضافه وزن باعث امراض زیادی می‌شود و این خودش به عنوان یک بیماری نام برده شده است و این امراض خیلی خاص و چشمگیر است. مثل زانو درد، پا درد، استرس، تپش قلب، خستگی جسم و در کل اضافه وزن انسان را از انجام کارهای مفید دور می‌کند چرا که جسم قادر به انجام کارهای خاص نیست.
دلیل اکثر بیماری‌ها، اضافه وزن و تغذیه ناسالم است و این فقط با روش DST اصلاح پذیر است و به تعادل می‌رسد. ما باید همیشه گوش به فرمان باشیم و در مسیر کنگره قدم بگذاریم و سفارش شده است که سه وعده اصلی غذایی را طوری تنظیم کنیم که به موقع و به اندازه مصرف کنیم. زیاده‌روی و پرخوری نکنیم. قطعاً با این روش جسمی سالم و خوش فرم خواهیم داشت و به نتیجه مطلوب و دلخواه می‌رسیم .
در وادی ۱۴ شاره می‌شود که اگر بخواهیم به هر مطلبی یاخواسته‌ای دست پیدا کنیم نیاز به تمنای دل داریم. یعنی برای رسیدن به اهداف و جسم سالم باید خواسته معقول و قلبی داشته باشیم. در کنگره هدف لژیون جونز فقط لاغر شدن نیست بلکه تغذیه مناسب است. یعنی چه بخوریم، چگونه بخوریم و چه چیزی را بخوریم تا تعادل داشته باشیم. مثلث لژیون جونز، تخم مرغ و استفاده از سالاد سبزیجات است و برای انرژی گرفتن و حس خوب داشتن بهتر است خود را گاهی وزن کند تا تغییر و تعادل را در خود ببیند. ممنون و سپاسگزارم که به صحبت‌های من گوش کردید.

 

تایپ: مسافر محمد ( لژیون هشتم )
عکس: مسافر مرتضی ( لژیون یکم )
مرزبان کشیک: مسافر مسعود
تنظیم و ارسال: مسافر مسعود مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .