English Version
English

اگر عزم زندگی داری باید قوی شوی!

اگر عزم زندگی داری باید قوی شوی!

به نام قدرت مطلق الله
یازدهمین جلسه از دور چهارم جلسات لژیون سردار شعبه ایمان به استادی راهنمای محترم مسافر حسین، نگهبانی مسافر رسول و دبیری مسافر امیرعباس با دستور جلسه "دنور" در تاریخ 20 فروردین 1403 ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم.
دنور در کنگره یک جایگاه است. دنور یک نشان است که زمان ناپلئون به کسانی که کار مهمی برای فرانسه می کردند اهدا می شد. من می آیم کنگره آموزش می گیرم که قدرت پیدا کنم، که توانا بشوم. می گویند توانا بود هر که دانا بود؛ وقتی سفر اول را تمام می کنم می بینم چه حال خوشی دارم.


اگر عزم زندگی داری باید قوی شوی چون ضعیف پایمال است. آموزش های کنگره مثل لقمه ی جویده شده ای است که در دهانم می گذارند! کجا این آموزش ها را می دهند؟ استاد امین مثال خوبی می زنند؛ وقتی درختی را می کارید و دائم پایش آب می ریزید ریشه اش در خاک خیلی پایین نمی رود، ولی اگر به اندازه به آن آب بدهید چهل یا پنجاه متر را در دل زمین میگردد به دنبال آب.
بزرگ ترین دشمن من جهل و نادانی من است اگر دانا شوم یعنی قدرت پیدا کرده ام. اگر در کنگره بتوانم آن دانشی که پیدا کرده ام را انتقال بدهم و خدمت بکنم برده ام. من باید یاد بگیرم از مالی که به دست آورده ام ببخشم و از این بخشش لذت ببرم.


یاد گرفتم که باید به دست بیاورم و بعد ببخشم تا چیزی عایدم شود.کسی که بهترین ساعت های کاری اش را در کنگره خدمت می کند حتما چیزی در اینجا به دست می آورد. درمان اگر درست انجام شود یک بارش کافیست. همه این جا خدمت می کنند تا یک نفر به رهایی برسد.
گردآوری تنظیم و ارسال: مسافر مصطفی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .