English Version
English

تجربه ی من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰

تجربه ی من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰

بنام قدرت مطلق

دوازدهمین جلسه از دوره سی‌‌ و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی صالحی، به استادی مسافر مجتبی ، نگهبانی مسافر هوشمند و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه "تجربه ی من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰" روز دوشنبه 20 فروردین ۱۴۰۳ راس ساعت ۱6 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

قبل از هر چیزی خداوند را شکر می‌کنم بابت فرصتی که پیش‌آمده اینجا در خدمت شما باشم و آموزش بگیرم موضوع جلسه تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل ما با متد کنگره شصت می باشد. موضوع اضافه‌وزن در کنگره از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از دغدغه‌های آقای مهندس می‌باشد که اهمیت زیادی به این موضوع می دهند و برای امتحان کمک راهنمایی هم شما باید وزنتان  متعادل باشد و درنهایت همه این‌ها برای سلامتی ما است و اضافه‌وزن و اعتیاد یکی از دردهای بزرگ بشریت است که برای آقای مهندس اهمیت زیادی دارد، شما وقتی در رسانه ها نگاه می‌کنید مرتباً تبلیغ می‌کنند در مورد این‌که چگونه ده‌روزه وزن خود را کاهش دهید، یا اعتیاد خود را در یک  ماه بدون درد و خماری ترک کنید، این‌ها درد بشریت است. نصف مردم دنیا مشکل یبوست دارند این‌ها همه به خاطر تغذیه است که چه غذایی را استفاده کنند چه موقعِ استفاده کنند و چقدر غذا بخورند و چقدر کالری بدن نیاز دارد و به این خاطر است که غذاها آن کیفیت قدیم را ندارند. بیست سال پیش از در نانوایی که رد می‌شدید بوی نان را می‌فهمیدید یا شیر یا ماست آن کیفیت قبل را ندارند به خاطر مواد نگه‌دارنده ایی که می‌زنند باعث می‌شود که باکتری‌های مفیدی که در معده و روده است درست‌کار نکنند باعث پیامدهایی می شود مثل یبوست و بیماری‌های دیگری که کل جهان با آن درگیرند. هدف کنگره 60 که از اسمش هم معلوم است احیای انسانی در راستای این است که بخواهد به‌سلامتی ما کمک کند بعدازاین که مشکل اعتیاد تمام می‌شود ما را رها نمی‌کند به‌سلامتی ما اهمیت می‌دهد تمام لژیون‌ها، لژیون ویلیام، جونز همه این‌ها برای این است که انسان بهتر زندگی کند و وقتی به عمق این قضیه نگاه می‌کنیم می‌بینیم که چقدر مطلب درون این سی‌دی‌ها وجود دارد وقتی به برنامه نگاه می‌کنم.

 بالغ بر هشتصد تا نهصد سی دی وجود دارد، وقتی دقت می‌کنم چقدر از این سی‌دی‌ها را توانسته‌ام گوش کنم، درک کنم نسبت به این قضیه، عمق بالایی دارد به عمق تمام کهکشان‌ها مطلب وجود دارد، حتی بنده نتوانسته‌ام پنج درصد از آن را عملی کنم. این‌ها مطالبی هستند که در دسترس ما قرار دارند شاید در دسترس همه مردم نباشد این باعث خوشبختی است که ما می‌توانیم از این مطالب استفاده نماییم. خیلی‌ها بیرون از کنگره می‌خواهند لاغر شوند کاهش وزن داشته باشند، می‌روند روده و معده خود را کوچک می‌کنند یا چربی‌های دور شکمشان را بر می‌دارند صورت‌مسئله را نمی‌دانند و برای همین دچار مشکلاتی می‌شوند، اشخاصی هستند که این کار را برای پول انجام می‌دهند که ما هم برای ترک اعتیادمان یو آر دی انجام می‌دادیم نمی‌دانستیم مشکل از کجاست به این‌جور از افراد دانایان نادان می‌گویند که در عین اینکه انسان‌های تحصیل‌کرده‌ای هستند ولی کارهایی انجام می‌دهند که عاقبت خوبی ندارد، یکی از دوستان در کنگره 60 بود که شصت کیلو کاهش وزن داده بود که این کاهش وزن به‌ اندازه وزن یک انسان است بدون اینکه شخص مشکلی برای پوست و بدنش به وجود بیاید این متد نشان می‌دهد که درست‌کار می‌کند و جواب می‌دهد.

در ادامه مراسم تهیه افطاری برگزار شد که توجه شما را به گوشه ای از تصاویر آن جلب می نماییم.

 

عکس وتنظیم : مسافر منصور لژیون ۱۴

تایپ : مسافر عقیل ومسافر میثم لژیون دهم

فرودین ماه ۱۴۰۳

نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .