English Version
English

تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰

تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰

سیزدهمین جلسه از دور هشتم از سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی باغستان کرج با استادی راهنمای محترم مسافر وحید نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر سعید با دستور جلسه تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰ روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد .

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان وحید هستم یک مسافر، خدارا شاکرم تا بار دیگر این جایگاه را تجربه می کنم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم .

دستور جلسه این هفته ( تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰ ) بسیار دستور جلسه متفاوت و قشنگی است، بنده تا هفتاد و پنج کیلو گرم را تجربه کرده ام و بیشتر از آن را تجربه نکرده ام و اضافه وزن زیادی نداشته ام  ولی داخل کنگره۶۰ ده کیلو گرم کم کرده ام اما در کل تجربه زیادی در این مسئله نداشته ام  و امروز که به من گفتند استاد جلسه هستم قبول کردم چون معتقد هستم هیچ اتفاقی، اتفاقی نیست .

همیشه اطرافیان بنده از بنده می پرسند که من چگونه همیشه در همین وزن هستم و وزن اضافه نمی کنم، بنده فکر می کنم که دلیل آن این است که بنده همیشه صبحانه میل می کنم ، اصولا در نود درصد مواقع بنده صبحانه خود را میل می کنم و بدن بنده از گرسنگی نمی ترسد و به این فکر نمی کند که شاید در طول روز گرسنه بماند و به آن تغذیه نرسد .

وقتی صبحانه میل می کنید یک الی دو ساعت مانده به ظهر احساس ضعف می کنید دقیقا مانند متود دی اس تی، زمانی که شما شربت میل می کنید آن شربت شش ساعت در بدن شماست تا دستگاه گوارش آن را دفع بکند و از گردش خون خارج بشود و یک ساعت آخر به شما احساسی مانند خماری دست می دهد اما بدن شما از این نمی ترسد که شربت به آن نرسد به این دلیل که شما مرتب آن را مصرف می کنید .
سیستم بدن به قدری هوشمند است که می داند به چی نیاز دارد برای مثال خانومی که باردار است اگر ویتامین سی آن کم بشود سیستم بدن او می فهمد و تصویر چیز هایی را که در داخل آن ها ویتامین سی هست را به مغز می فرستد و در نهایت آن خانوم می گوید که من پرتغال می خواهم  و اصلا هم برایش مهم نیست که داخل چه فصلی است، آیا اصلا در این فصل پرتغال وجود دارد؟
تایم هایی وجود که ما صبحانه نمی خوریم و بدن برای این که می ترسد تا دوباره تغذیه به آن نرسد ناهار یا بقیه وعده ها را به چربی تبدیل می کند و داخل بدن نگه می دارد و آن را تبدیل به قند می کند و مغز از آن قند استفاده می کند چون خوراک مغز قند است .
یک مستندی را نگاه می کردم در رابطه با همان ترسیدت بدن، گاها کسانی که پر خوری می کنند شاید حتی به آن آگاه نباشند که دارند پر خوری می کنند و نسل این افراد شاید در سال ها قبل قحطی را تجربه کرده اند و آن اطلاعات در داخل ژن این افراد مانده است و انتقال یافته است اما با تربیت بدن می توان بیان ژن را عوض کرد و خیلی از مشکلات را حل کرد .
از این که به صحبت های بنده توجه کردید سپاس گزارم .

تایپ : مسافر مهرشاد، لژیون دوم

تنظیم و ارائه : مرزبان خبری مسافر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .