English Version
English

نخوردن راه کاهش وزن نیست!

نخوردن راه کاهش وزن نیست!

دومین جلسه از دور سی و پنجم کارگاه‌های آموزشی ویژه مسافران کنگره 60، نمایندگی ایمان با استادی مسافر محترم میعاد، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه "  تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰ "  در روز دوشنبه 20 فروردین ماه 1403 راس ساعت 16 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم.
من در خانواده ای بزرگ شدم که پدرم حتی سیگار هم نمی کشید ولی متاسفانه من به خاطر عدم آگاهی شروع به مصرف مواد کردم و سال های آخر مصرفم هم به شدت درگیر درمان و ترک مواد بودم.


روز اول چیزی که من را جذب کنگره کرد محبت دوستان بود. در کنگره هر چقدر که جلوتر می آیی اگر تحت فرمان باشی حال بهتری پیدا می کنی و برای من هم همین گونه بود. من هجده سال درس خوانده بودم، اگر درس به دردم می خورد در این راه نمی افتادم ولی چیزهایی که در این یک سال و نیم در کنگره یاد گرفتم بسیار بیشتر از آموزش های دوران تحصیلم بود.
در سفر اول خیلی عجول بودم ولی مهم ترین چیزی که به من کمک کرد بحث زمان بود. هر چقدر که جلوتر آمدم به روش کنگره بیشتر ایمان پیدا کردم و فهمیدم در این روش حکمت های فراوانی وجود دارد. صبر و نظم در کنگره خیلی به من کمک کرد.
من بعد از رهایی پانزده کیلو اضافه وزن پیدا کردم. سفر جونزم را قبل از عید شروع کردم و خیلی به من کمک کرد. در همین شعبه ی خودمان دوستانی هستند که این تجربه را دارند و وزنشان را به تعادل رسانده اند. این اضافه وزن برای اکثر سفر اولی ها بعد از رهایی اتفاق می افتد چون وقتی جسم بازسازی می شود انسان بو و مزه ها را بهتر حس می کند و بیشتر به خوردن تمایل پیدا می کند.
من خودم همیشه از ورزش فراری بودم و کم ترین نمراتم نمرات ورزش بود. این تنبلی هم مزید بر علت بود تا وزنم اضافه تر شود. نخوردن راه کاهش وزن نیست چون اگر غذا نخورم شاید موقت وزنم به خاطر از دست دادن آب کم شود ولی با مصرف وعده ی بعد مجدد آن اضافه وزن برمی گردد، بدن به خاطر ترس از گرسنگی آن غذا را تبدیل به چربی می کند.
گردآوری، تنظیم و ارسال:  مسافر مصطفی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .