English Version
English

گروه خانواده - لژیون تغذیه سالم؛ دنیای شناخت جسم

گروه خانواده - لژیون تغذیه سالم؛ دنیای شناخت جسم

زمانی که وارد لژیون جونز شدم، دنیای جدیدی برای من باز شد.؛ دنیای شناخت جسم، فیزیولوژی و آگاهی‌یافتن از تأثیر مواد غذایی بر کارکرد جسم و مقدار نیاز روزانه جسم انسان به تغذیه. در دنیایی که افراد جوان از انواع ویتامین‌ها و مکمل‌ها به‌صورت قرص و شربت و پودرهای مختلف بدون آگاهی استفاده می‌کنند، من خداوند را شاکر هستم که در لژیون تغذیه سالم در کنگره ۶۰، آموزش گرفتم که جسم من روزانه به چه چیزهایی نیاز دارد تا با تفکر از مواد غذایی مناسب استفاده کنم. در متد DST یکی از پارامترها، زمان مناسب است و در تغذیه سالم هم وعده‌های غذایی باید در زمان مناسب استفاده شوند.

زمانی که شروع به سفر تغذیه سالم کردم مثلث تغذیه سالم را به کار بردم؛ بعد از مدتی متوجه شدم که سفر جونز، سفری درونی جهت کنترل نفس و صور پنهان و تمرین تفکر برای اجرای مطالب آموزش‌گرفته است. زمانی که به استاد و مبتکر تغذیه سالم به روش «مهندس دژاکام» مهربان فکر می‌کنم که هر چیزی را که به ما آموزش می‌دهند، خودشان از قبل انجام داده‌اند؛ احساس امنیت و آرامش می‌کنم و از فراز و نشیب سفرم ناامید نمی‌شوم؛ زیرا به استاد و مسیرم ایمان دارم.

در این مسیر از تجربه‌های راهنمای عزیزم استفاده می‌کنم و ایشان را الگوی خودم قرار داده‌ام؛ زیرا برداشت من این است که سفر جونز، جسم و فیزیولوژی، ما را به سمت جهان اطلاعات پزشکی، سلول، مواد معدنی و پروتئینی و غیره می‌برد.

لژیون جونز به من صبرکردن و با آرامش سفرکردن را آموخت؛ زیرا اضافه‌وزن به هر دلیلی در طول سال‌ها در جسم من ایجاد شده باشد باید به خودم زمان بدهم، همان‌طور که مسافرها در طی ۱۰ ماه با صبوری و پله‌پله به‌ روش تدریجی سفر می‌کنند، من هم ذره‌ذره این مسیر را طی خواهم کرد تا به وزن مناسب برسم. برای انجام این عمل عظیم شکر، شکر، شکر.

 

نویسنده: همسفر سکینه، مرزبان
ویراستاری و ارسال: همسفر آمنه، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی آبیک

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .