English Version
English

سفر تغذیه سالم یک سفر درونی است

سفر تغذیه سالم یک سفر درونی است

دهمین جلسه از دور یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰؛ نمایندگی اردستان با استادی مسافر محمدرضا و نگهبانی مسافر رسول و دبیری مسافر سیروس با دستور جلسه "تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰ " یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:


در ابتدا سال نو را خدمت شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم و ماه مبارک رمضان را که روزهای پایانی آن است تبریک عرض میکنم قبل از شروع جلسه از طرف اوتی به مسافر حسین و راهنمای ایشان علی آقا تبریک عرض می‌کنم رهایی مسافرش را  انشاالله این رهایی‌ها تداوم داشته باشد که ما هم سهمی در آن داشته باشیم.


در مورد دستور جلسه تجربه من از اضافه وزن، من محمدرضا قبل از اینکه در لژیون جونز بیایم یکی از بی‌نظم‌ترین فرد بودم در غذا خوردن چه شام چه صبحانه خوردن که تایم خاصی نداشت و هر موقع گرسنه بودم یا بیرون بودم  کیکی نوشابه‌ای در حد خودم می‌خوردم سیر می‌شدم و ناهار جوری بود  آنقدر می‌خوردم که دل درد می‌کردم و سفره را ول می‌کردم و این باعث اضافه وزن شد. خیلی هم دچار اضافه وزن می‌شدم به طوری که زانوهایم به شدت درد می‌گرفت و نمی‌توانستم دو قدم راه بروم.


بعد به فکر خودم پیاده روی را شروع می‌کردم و چیزی نمی‌خوردم و خیلی پیاده‌روی و دوچرخه سواری می‌کردم بعد که در کنگره آمدم دیدم نه اینطور نیست و جناب آقای مهندس فرمودند بدن انسان همه چیز نیاز دارد و باید سر تایم مواد خوراکی به بدن برسد یعنی صبحانه ناهار شام سر ساعت وقتی که ما مواد مثل شربت اوتی می‌خوریم بدن هوشمند می‌شود و می‌فهمد که دارد اوتی می‌آید و چه مقدار اوتی به آن بدهی و چه موقع باید دفع بشود.


جناب مهندس خیلی راهکار جالبی برای این کار داده باید تخم مرغ بخوری که صورت نریزد بدن پروتئین می‌خواهد کلسیم می‌خواهد همه چیز می‌خواهد اینکه برنج نخوری نان نخوری این را نخوری آن را نخوری، این‌ها هیچ دردی را دوا نمی‌کند. بدن انسان مثل یک ساختمان است  همه چیز می‌خواهد ساختمان را اگر گچ کاری نکنیم اصلاً نما ندارد بدن انسان هم اینگونه است وقتی یک مواد بخواهد به آن نرسانیم دچار بیماری‌های زیادی می‌شود. جناب مهندس این ایده را اول روی خودشان  پیاده کردند و وقتی به نتیجه رسیدند این کار را ترویج دادند و در اردستان هم خدا را شکر مسافر پیام راهنما هستند و یک لژیون هم روزهای سه شنبه هست و من تاسف می‌خورم بچه‌های سفر دوم در این لژیون نمی‌آیند که واقعاً نعمت بزرگی است که الان در نمایندگی شیخ بهایی با آن سابقه و عظمت این لژیون را ندارد.


در ضمن از راهنمای خوبم تشکر می‌کنم که الان چه لذتی در وجود خودم احساس می‌کنم من قبلاً ۹۶ کیلو بودم و الان ۷۲ کیلو هستم و واقعاً تفاوت‌ها را احساس می‌کنم. در پایان از همه شما عزیزان و دوستان تشکر و قدردانی می‌کنم.

تایپ: مسافر مجتبی لژیون پنچم

عکاس: مسافر میلاد لزیون دوم 

تنظیم و ارسال : مسافر محمدرضا لژیون دوم 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .