English Version
English

ناآگاهی نسبت به شهر وجودی

ناآگاهی نسبت به شهر وجودی

من در کنگره آموزش‌های مفید و کاربردی زیادی را در مورد مسائل مختلف فرا گرفته‌ام که مهمترین آن این است که؛ چرا معضل اعتیاد در این سال‌ها در جهان غیر قابل حل بود؟ زیرا صورت مسئله‌ آن مشخص نبود و همیشه برای حل این مشکل بزرگ به دنبال کوتاه‌ترين و ساده‌ترین راه بودیم که پیرو این موضوع تن به کارهایی همچون: تعویض خون فرد مصرف کننده، شلاق درمانی، ابوالفضل درمانی، UROD ،URD و هزاران راه‌های عجیب و غریب دیگر که همچون غذای نیمه پخته و یا خام غیر قابل خوردن بود و یا ساده‌تر بگویم دومرتبه سر جای اول خود را می‌دیدیم، البته این‌بار با تخریب‌های بیشتر و جبران ناپذیرتر اما در کنگره۶۰ پرونده‌ اعتیاد یک‌بار برای همیشه بسته شد و الآن کنگره به بستری مناسب برای درمان افرادی که خواهان واقعی درمان هستند تبدیل شده و هر هفته بوی خوش رهایی زیادی به استشمام جان خستگان این مسیر ناهموار می‌رسد همچنین در کنگره مسئله‌ اعتیاد به مشروبات الکلی همین‌طور سیگار و قلیان نیز به همین منوال حل شد و به قول آقا مهندس معما چو حل گشت آسان شود.

با روشن شدن صورت مسئله‌ اضافه وزن، درمان و تعادل آن با متد کنگره۶۰ خط بطلانی روی تمام روش‌های دردآور و پرهزینه و صدالبته بازگشت پذیر درمان اضافه وزن ماننده: آبدومینوپلاستی، اسلیو معده، لیپیدساکشن و دیگر روش‌های خوراکی غلط نظیر دِتِکس، وِگان و... کشیده شد.

ما در کنگره۶۰ آموزش گرفتیم که وجود هرگونه مشکلی در زندگی ما نبود تفکر درست است و اگر الآن با معضل اضافه وزن روبه‌رو هستیم از ناآگاهی خودمان نسبت به شهر وجودی و یا همان جسم خودمان است.

از آن‌جایی که تمام خواسته‌های ما از سمت نفس ما صادر می‌شوند؛ بنابراین تمایل شدید ما به غذا خوردن نیز از خواسته‌های نفس است که ما با تغذیه مناسب این آموزش را دریافت می‌کنیم پس با کنترل نفس و البته شناخت نیازهای اصلی جسم، همان‌طور که در طی چندین سال این اضافه وزن را بر جسم متحمل شده‌ایم حالا هم آرام آرام با آموزش‌های ناب و منحصر به فرد آقا مهندس در چهار سی‌دی اضافه وزن و شش سی‌دی ساختمان جسم این‌ بار را بر زمین گذاشته و ادامه‌ زندگی را با لذت بیشتر و سلامتی پشت سر می‌گذاریم.

در پایان جا دارد یک‌بار دیگر از آقا مهندس دژاکام و راهنمای تغذیه سلامت خود خانم سمیرا عزیز نهایت تشکر را داشته باشم که در این مسیر پرفراز و نشیب با همراهی ایشان توانستم دو سوم راه را پیش بروم و ان‌شاالله با یاری خداوند و آموزش‌های ناب کنگره تا پایان مسیر بدون مشکل پیش خواهم رفت.

 

تایپ: راهنما همسفر فاطمه رهجوی لژیون سلامت

ویراستاری: همسفر شهلا لژیون هفتم 

ارسال: همسفر فاطمه مسئول سایت 

همسفران نمایندگی پاکدشت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .