English Version
English

گروه خانواده - تغذیه سالم و تعادل جسم

گروه خانواده - تغذیه سالم و تعادل جسم

سلام دوستان اعظم هستم یک همسفر
مشارکت مکتوب دستور جلسه تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰ هر فردی که دچار اضافه وزن می‌گردد به دنبال آن دچار گرفتاری‌هایی می‌شود و مشکلاتی برایش به وجود می‌آید و دچار بیماری‌هایی می‌شود و من هم که دچار اضافه وزن هستم چندین بار با روش‌های معمول که در جامعه و مد نظر پزشکان تغذیه است این را تجربه نموده‌ام حتی خام گیاهخواری را تجربه کردم و تحت نظر دکتر تغذیه رژیم گرفتم و از همه این‌ها نتیجه گرفتم. ولی بعد از مدت چند سال دوباره به وزن اولیه خود برگشتم حتی خام گیاهخواری باعث این شد که یک سری از مواد غذایی را حذف کنم که این روش باعث شد من دچار مشکل ریزش مو و کم کاری تیروئید شوم چون اصولی نبود و بعضی از مواد غذایی مفید را حذف کرده بودم ولی در کنگره ۶۰ جناب مهندس دژاکام یک سری از مسائل که حل نشده بود را در مورد اضافه وزن و کاهش وزن توضیح کامل و جامعی می‌دهد و مطالب بسیار عالی در اختیار من و امثال من گذاشته و اصول صحیح و تغذیه سالم را آموزش می‌دهد و با آموزش‌های جهان‌بینی این موضوع را برای ما روشن کرده و شیوه درست را به ما یاد می‌دهد باید تغذیه سالم باشد مقدار و زمان مشخص باشد از طرفی هم به طرز درست و صحیح به بدن خود املاح و مواد معدنی و ویتامین‌های مفید را برسانیم چون هر گونه مواد غذایی و میوه‌ای طبع خودش را دارد و تا به سیستم گوارش ما آسیب نرسد از مواد فراوری شده و کارخانه‌ای حد الامکان استفاده نکنیم و همه چیز را به صورت طبیعی و تازه استفاده کنیم و مسئله دیگر اینکه استاد به ما آموزش می‌دهد این است که حتی عدم نوشیدن آب مابین غذا و خوب جویدن غذا و در آرامش غذا خوردن همه این‌ها می‌تواند در سلامت ما و هم در عدم چاقی موثر باشد.
آقای مهندس این روش کاهش وزن را بهترین روش می‌دانند به علت اینکه در این روش فرد با دانایی و آموزش حرکت می‌کند یعنی سی‌دی می‌نویسد از سیستم بدن خود آگاه است و می‌داند چگونه رفتار کند و چگونه مراقبت کند که به بدنش آسیب نزند.  با ترمیم جسم و متعادل شدن وزن در کنار جهان بینی که آموزش می‌بیند روان او هم درمان می‌شود در روش متد دی‌اس‌دی غذای مناسب با املاح مواد معدنی و پروتئین مورد نیاز به سلول‌های بدن می‌رسد بدون اینکه فرد احساس گرسنگی و سختی در طول روز بکند و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه است. من خدا را شکر می‌کنم که با کنگره ۶۰ آشنا شدم و انشاالله با راهنمایی‌ها و روش‌ها و آموزش‌هایی که آقای مهندس در اختیار من و بقیه افراد گذاشتند بتوانیم از راه درست و تغذیه سالم و به کار گرفتن تغذیه سالم استفاده کنیم و به وزن ایده‌آل برسیم و مشکل اضافه وزنمان را حل کنیم. کلام آخر اینکه از بنیان کنگره ۶۰ و ایجنت محترم و گروه مرزبانی درخواست دارم لژیون جونز را به نمایندگی شیروان افزوده و راه‌اندازی کنند  با تشکر و سپاس فراوان از جناب مهندس دژاکام


سلام دوستان سهیلا هستم همسفر
خوشحالم که سال گذشته را با دوستان کنگره‌ای به خوشی گذراندم و آرزو دارم سال پرخیر و برکتی را در پیش رو داشته باشیم. در رابطه با تجربه من از متد کنگره 60 در مورد اضافه وزن. ابتدا باید بحث اضافه وزن مقداری بررسی کنیم. از عوامل اضافه وزن به چند مورد باید اشاره نمود. شاید در ابتدا این گونه تصور شود عامل اصلی اضافه وزنی پرخوری است اما کم کم با آموزش‌هایی که در کنگره گرفتیم و با راهنمایی‌های آقای مهندس به یک نتیجه مسلم رسیدیم که عوامل زیاد دیگری هم وجود دارد که حائز اهمیت است از جمله تغذیه سالم، ورزش و تحرک، زمان و ساعت وعده غذایی و بسیاری عوامل دیگر.
حال اول باید دانست تغذیه سالم چیست؟ تغذیه سالم که متاسفانه این روزها کمتر سر سفره‌های ما دیده می‌شود و شاید هم در برخی سفره‌ها هیچ اثری نیست محصولات ارگانیک که دیگر ازش خبری نیست. تمامی خوراکی‎هایمان هورمونی و غذاهایمان فست فودی شده است. در تمام فصل سال از همه نوع میوه وجود دارد ولی به هیچ وجه خواص میوه طبیعی را ندارند. در مورد ورزش و تحرک هم جوامع امروزی که زندگی آپارتمان نشینی مزید بر علت کم تحرکی شده است. دیگر اینکه وعده‌های غذایی نامناسب مثلا ساعت اا صبحانه می‌خوریم، ساعت 4 ناهار و وعده غذایی شام نصف شب که اینها همه عوامل اضافه وزنی محسوب می‌شوند. ولی از متد کنگره 60 می‌توان برای کم کردن وزن استفاده کرد و با کاربردی کردن آموزش‌ها بتوانیم به سلامتی جسم و روح برسیم چرا که گفته‌اند عقل سالم در بدن سالم است.

ویراستاری و ارسال: همسفر عصمت رهجوی راهنما همسفر فاطمه لژیون (یکم)
همسفران نمایندگی شیروان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .