English Version
English

لژیون جونز، الگوی غذایی درست و خوردن صحیح و سالم آموزش داده می‌شود

لژیون جونز، الگوی غذایی درست و خوردن صحیح و سالم آموزش داده می‌شود

لیدی جونز نام یکی از اساتید آقای مهندس دژاکام است که در کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر از ایشان نام برده شده است
و در واقع تغذیه سالم و درست را به ما آموزش می‌دهند.
من سال‌های سال، علاوه بر درگیری با اعتیاد به مصرف موادمخدر، درگیر اضافه وزن و به طبع، عوارض آن هم بودم و بارها
همانند ترک موادمخدر، اقدام به کاهش وزن هم نمودم که همه این اقدامات، مثل ترک موادمخدر، علاوه بر آن‌که نتیجه‌ای نداشت؛ بلکه عوارض نامطلوب بیشتری را هم در من ایجاد می‌نمود.
خدا را شکر می‌کنم که با ورود به کنگره۶۰ و استفاده از روش درمانی و بدون نقص DST اعتیادم به مواد مخدر، درمان شد و همچنین باعث شد به این‌ باور و یقین برسم که بسیاری از بیماری‌های دیگر هم با این روش قابل درمان است.
بعد از ورودم به سفر دوم، خوشبختانه به عنوان خدمتگزار در نمایندگی مشغول‌ شدم؛ ولی مدام مشکل اضافه وزن و این که بیماری چاقی، یک آنتی‌ایکس محسوب می‌شود و باعث اختلال در سیستم ایمنی نیز می‌گردد، آزارم می‌داد. نهایتا در سفری به تهران و در محل آکادمی با یکی از راهنمایان لژیون جونز آشنا شدم که دستورات و برنامه‌های مرتبط با لژیون جونز و شروع سفرم را از ایشان دریافت نمودم و با این ایمان که با روشDST می‌توان بیماری چاقی را هم در مدت ۱۰ الی ۱۱ ماه درمان نمود، سفرم را آغاز نمودم.
شروع سفر: ۱۴۰۲/۹/۱۲**وزن: ۱۰۴ کیلوگرم                     و قد: ۱۷۵ سانتیمتر که نشان از ۲۹ کیلوگرم اضافه وزن را داشت.
شاید برای هرکسی که با کنگره آشنا نباشد سخت و غیر قابل باور باشد که چگونه می‌شود، انواع غذاها و خوراکی‌ها را مصرف کنیم و لاغر هم بشویم که این موضوع در کنگره ۶۰ تجربه شده و در واقع تبدیل به سندی بدون نقص شده‌است.
درروشهای قبلی رژیم‌های غذایی سخت و استفاده از داروهای مختلف را تجربه کرده‌ بودم  و حتی در مقطعی هم قصد عمل جراحی و کوچک کردن معده را داشتم؛ غافل از این که این روش هم مانند سایر روش‌های قبلی، مشکلات زیادی را به همراه دارد.
خوشبختانه در لژیون جونز، الگوی غذایی درست و خوردن صحیح و سالم آموزش داده می‌شود، فقط کافی است که همانند اعتیادمان بپذیریم که بیماریم و بایددرمان بشویم .
دراین روش، به موقع خوردن و به اندازه کافی خوردن آموزش داده می‌شود.
در حال‌حاضر،حدود چهارماه است که در سفر جونز هستم و ۶کیلوگرم کاهش وزن داشته‌ام
و تنها اصلاح الگویی غذا و آنچه که درلژیون آموزش داده شده را عمل نموده‌ام.
اضافه وزن به همراه خود، کمردرد، دیسک، فشارخون، سائیدگی زانو و حتی بی‌نظمی در خواب را به ارمغان می‌آورد و هزاران مشکل دیگر را نیز در بدن ایجاد می‌کند؛ بنابراین جونز، لژیون جونز، کنگره۶۰ و آقای مهندس دژاکام، نام‌هایی هستند که هرگز در دنیا و تاریخ بشری فراموش نخواهد شد.
از راهنمایان لژیون‌های جونز، آقای مهندس و اساتید بزرگوارشان که در راه آموزش دادن و احیای انسان‌ها برای زندگی درست، زحمت می‌کشند، نهایت تقدیر و تشکر را می‌نمایم.

نویسنده: راهنما مسافر روح‌الله
ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .