English Version
English

لژیون جونز(تناسب اندام) با عنصر آگاهی و آموزش همراه است

لژیون جونز(تناسب اندام) با عنصر آگاهی و آموزش همراه است

جلسه سوم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی محمدی‌پور قم، با استادی راهنمای تازه‌واردین مسافر مجید، نگهبانی مسافر رسول و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه "تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰"  یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

خداوند را شاکرم که یک‌بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم و خدمت کنم.
از ایجنت محترم علی‌آقا و گروه مرزبانی و همچنین از راهنمای لژیون دوم آقا اسماعیل تشکر می‌کنم که به من اجازه خدمت دادند.
دستور جلسه امروز راجع به تجربه من از اضافه وزن و رسیدن به تعادل در وزن با متد کنگره ۶۰ می‌باشد که اولین سالی است آقای مهندس این دستور جلسه را گذاشته‌اند و می‌دانیم که چند سالی است که در کنگره روی این موضوع کار می‌شود، این نشانه‌ای است که بسیار مهم بوده و تفاوتی با درمان اعتیاد ندارد.
اعضاء لژیون جونز می‌گفتند که ما در دوره سفر اول و درمان مواد مخدر کمتر از این لژیون سختی را تحمل کردیم زیرا در سفر اول از دارو استفاده می‌کردیم ولی در لژیون جونز به دلیل اینکه مدت طولانی و بدون برنامه غذا می‌خورده‌ایم، و اصلاح این روش کار دشواری است. ذکر این نکته ضروری است که در حین سخت بودن بسیار لذت‌بخش می‌باشد، چون مانند درمان اعتیادمان با عنصر آگاهی و آموزش همراه است و من متوجه می‌شوم که در بدن چه اتفاقی می‌افتد.
دوستانی که نیاز به لژیون جونز هم ندارند گوش کردن CDهای اضافه وزن و CDهای ساختمان جسم را توصیه می‌کنم که در اصلاح سبک تغذیه بسیار موثر است.
من خودم بعلت معده درد به سختی می‌توانستم  سه روز روزه بگیرم و زمانیکه راهنمایم محمدآقا به من پیشنهاد دادند که مقداری دی‌سپ را ناشتا برای دو هفته میل کنید من ناباور بودم ولی با کمال تعجب معده درد من درمان شد.
در بیرون از  کنگره همانطوری که درمان اعتیاد ناموفق بوده برای اضافه وزن هم صورت مساله‌ای پیدا نکرده‌اند و فقط به ظاهر فکر می‌کنند، یکی از دوستان من که چندین سال قبل اقدام به جراحی معده کرده، با اینکه جوان است به مراقبت شدید نیاز دارد.
خداوند را خیلی شاکرم که با کنگره آشنا شدم و با آموزش‌های کنگره و لژیون جونز، هم قند و هم چربی من که به خاطر بالا بودن آن دارو مصرف می‌کردم درمان شد.
آقای مهندس می‌فرمایند اضافه وزن و چاقی به خودی خود مشکلی ندارد ولی به خاطر تخریب‌های که بعدها بوجود می‌آید خطرناک است.
از آقای مهندس بابت تمام این زحمات و تلاش‌هایی که انجام می‌دهند تشکر می‌کنم.

برگزاری مراسم افطاری در شعبه محمدی‌پور:

تایپ: مسافر آرش لژیون یکم

عکس: مرزبان خبری مسافر صادق

ارسال: مسافر مجید لژیون چهارم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .