English Version
English

مقاله راهنمای محترم مسافر بهروز در رابطه با اضافه وزن

مقاله راهنمای محترم مسافر بهروز در رابطه با اضافه وزن

تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره 60
اضافه‌وزن، یا به زبان ساده‌تر وزنه اضافی که شخص با خودش حمل می‌کند، این وزنه گاهی آن‌قدر سنگین می‌شود که شخص دیگر قادر به حمل آن نیست و همین موضوع در تمام ابعاد زندگی وی تأثیرگذار خواهد شد.
لازم به ذکر است وقتی جسم انسان مجبور به تحمل یک یا چند مشکل شود حال این مشکل چه خاسته از جانب فرد به جسم تحمیل گردد و یا به‌صورت ناخواسته (ژنتیک) به فرد رسیده باشد، در هر دو حالت به‌احتمال بسیار قوی در اکثر اشخاص در روان یا خلق‌وخوی او نیز تأثیرگذار می‌گردد.
چه‌بسا این تأثیر آن‌قدر بزرگ شود که فرد از ادامه زندگی عادی خود در میان افراد جامع به یک بحران شخصیتی برسد.
در دنیای امروز که جهان به‌سرعت در حال حرکت است، گویا زمان در انحصار برخی از شرکت‌های غذایی و دارویی درآمده است، به‌عبارت‌دیگر ما انسان محصور جهان پرسرعتی هستیم که غالب جهات زندگی ما از جلسه؛ کار روزمره، غذای روزمره و خواب شبانه ما را کاملاً تحت شعاع قرار داده است و این به زبان ساده‌تر یعنی؛ وقتی به‌طور مداوم با سرعت کار می‌کنیم دیگر فرصتی برای فعالیت ورزشی نداریم.
وقتی به‌سرعت به غذا خوردن می‌پردازیم دیگر زمان مناسب برای تغذیه مفید به خود اختصاص نمی‌دهیم و جالب این‌که حتی خواب شبانه خودمان که بخش ضروری برای جسم ما است را قربانی سرعت در روند زندگی خودمان می‌کنیم.
همان‌طور که گفته شد روز اختلال در این 3 اصل زندگی انسان‌ها باعث شده شرکت‌های غذایی و دارویی نقش مهمی را در زندگی ما به عهده بگیرند، به‌عبارت‌دیگر جبران سرعت ازدست‌رفته در زمان غذا خوردن و تغذیه درست وقتی زمان خوابیدن و یا نخوابیدن را به اشکال نادرست به ما آموزش می‌دهند و این آموزش منفی برای این است تا فرآیند سرعت کاذب از دنیای پرسرعت انسان‌ها کاسته نشود.
هرچند صحبت در این مقوله بسیار زیاد است، اما فراوانی نکته‌ها و یادآوری آن‌ها در حال حاضر از حوصله این مقاله خارج می‌باشد.
ازآنجایی‌که اهداف کنگره و افکار سازنده آقای مهندس در حلول این سال‌ها همیشه بر آن بوده تا انسان‌هایی که از مسیر درست خارج‌شده‌اند دوباره فرصت احیا داشته باشند، موضوع حل مشکل اضافه‌وزن یا بهتر بگوییم مسئله تغذیه درست همواره یکی دیگر از اهداف کنگره در مسیر سلامت و فرصت یک زندگی سلامت‌محور را برای اعضای این نهاد مردمی به ارمغان می‌آورد.
مشکل اضافه‌وزن و درمان آن در کنگره 60 با بهره‌گیری از متد DST انجام می‌گیرد، زیرا علم پنهان درون این روش، توانسته به‌راحتی جوابگوی بسیاری از بیماری‌ها ازجمله مشکل اضافه‌وزن که خود به‌تنهایی اکثر بیماری‌ها را درون خود می‌پروراند را درمان و یا کاملاً مرتفع سازد.
لژیون جونز در حقیقت با پیروی از آموزش تغذیه صحیح و منطقی، بدون به چالش کشیدن و یا محدود کردن مواد غذایی، شخصی را بر مرور زمان از تحمل وزن اضافی نجات می‌دهد.
نکته بسیار حیاتی در این متد این است که فرد خواهان سلامتی هرگز از خوردن و آشامیدن منع نشده بلکه تمام مواد غذایی ضروری جسم خویش را به‌صورت اصولی دریافت می‌کند.
این در حالی است که اکثر روش‌های کاهش وزن در جوامع امروز، روش‌های سریع و فوق‌سریع می‌باشد، حتی بیشتر شرکت‌های غذایی و دارویی و همچنین شیوه‌های جراحی در علم پزشکی به این مشکل دامن می‌زنند.
هرچند لژیون جونز برای افرادی که دارای اضافه‌وزن هستند تشکیل می‌گردد اما ازآنجایی‌که روش سالم زندگی کردن و داشتن حال خوب، حق همه انسان‌ها است، افرادی که تاکنون اضافه‌وزن را تجربه نکرده‌اند می‌توانند با بهره‌گیری از آموزش‌های ارائه‌شده توسط آقای مهندس که در سی‌دی‌های آموزشی صحبت کرده‌اند از ابتلا به این مشکل جلوگیری نمایند و در معرض خطر اضافه‌وزن قرار نگیرند.
در پایان خداوند را شاکرم که آقای مهندس با افق دیده زیبا و گسترده خودشان این بستر را در کنگره 60 فراهم نمودند تا اعضای این نهاد و به امید خداوند در آینده نزدیک همه انسان‌ها با بهره‌گیری از آموزش‌های متد کنگره 60، زندگی سالم و درمان اعتیاد و حل مشکل اضافه‌وزن را تجربه نمایند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .