English Version
English

سفر تغذیه سالم مانند بالا رفتن از کوه می باشد

سفر تغذیه سالم مانند بالا رفتن از کوه می باشد

نهمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی کاشمر به استادی مسافر حسن، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه «تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره60» در روز یک شنبه 19 فروردین ماه 1403 ساعت 16 آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسن هستم یک مسافر. از نگهبان جلسه محمد آقا سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمودند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته (تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره60) می باشد.
برای اولین بار است که این دستور جلسه بین دستور جلسات هفتگی در کنگره قرار می گیرد و خداوند را شکر می کنم که اولین استاد برای این دستور جلسه من انتخاب شدم.
باید روزی هزار بار خداوند را شاکر باشیم که در بهترین زمان ممکن زندگی می کنیم و از آموزش های ناب کنگره60 (سفر اوتی، سفر نیکوتین، سفر جونز) می توانیم استفاده کنیم و آنها را در زندگی خود اجرایی نماییم.

سپاسگزار سیستم و جناب آقای مهندس دژاکام باید باشیم. به نظر من سفر تغذیه سالم سخت ترین  و بهترین سفر  می باشد، سفر تغذیه سالم مانند بالا رفتن از کوه می باشد تا زمان رسیدن به قله باید سختی های فراوانی را تحمل کنیم ولی زمانی که به قله می رسیم بیشترین لذت را کسب می نماییم.
سفر تغذیه سالم به این علت سخت می باشد چون مثل سفر اوتی و نیکوتین قرار نیست که کارهای ضد ارزشی را انجام ندهیم مثل نوشابه نخوردن.
قبل سفر تغذیه سالم انواع غذا های عجب و غریب درست می کردیم و می خوردیم ولی با آموزش هایی که در کنگره داخل لژیون جونز فرا گرفتم به این نتیجه رسیدم که هر چیزی را نباید خورد و این که چاقی از زیاد غذا خوردن نیست بلکه از درست غذا نخوردن، استرس، تنظیم نبودن خواب شب می باشد و با اصلاح سبک زندگی خیلی راحت می شود با همان مواد غذایی دریافتی قبل وزن کم کرد و به تعادل رسید.
نکته جالب این است که خود چاقی هم بر روی خواب ما تاثیر می گذارد، وقتی که اضافه وزن داریم بد خواب می شویم و زمانی که خواب منظم نداریم به مرور زمان وزن ما اضاقه می گردد.
در سفر جونز هر چه وزن ما کمتر می شود نیرویی درونی ما افزایش می یابد و همین قضیه باعث ادامه سفر ما می شود.
تنها سفری که در کنگره60 مادام العمر می باشد سفر جونز است. از همه شما سپاسگزارم که سکوت کردید و به صحبت های من توجه نمودید. 
عکاس: مسافر حسین لژیون هفتم راهنما مسافر محسن
تایپ: مسافر حبیب لژیون پنجم راهنما مسافر علیرضا
ویراستار: مسافر جلال لژیون هشتم راهنما مسافر امید
ارسال خبر: مسافر محمد لژیون سوم راهنما مسافر حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .