English Version
English

همه‌چیز می‌توانید بخورید فقط حد و اندازه آن را نگه‌دارید

همه‌چیز می‌توانید بخورید فقط حد و اندازه آن را نگه‌دارید

جلسه دوم از دور بیستم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ با دستور جلسه: تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60  با استادی راهنمای محترم مسافر امیر و نگهبانی مسافر محمد دبیری مسافر سعید روز یکشنبه1403/01/19 ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.


سلام امیر هستم یک مسافر خیلی خوشحالم که در سال جدید این جایگاه رو تجربه می‌کنم و ممنونم از نگهبان و دبیر و گروه مرزبانی که اولین مشارکت رو به بنده دادند.
باید رهجو تا متوجه باشند که درمان فقط خوردن شربت نیست، آقای مهندس در سی‌دی‌ها گفتند که هم صور پنهان داریم هم صور آشکار، باید کشف کنیم و خودمان پیدا کنیم و به تعادلی که نیاز داریم برسیم، ما آمده‌ایم تا به تعادل در زندگی برسیم.
در رابطه با دستور جلسه اضافه‌وزن آقای مهندس دریکی از سی‌دی‌ها گفتند که در انگلستان برای این‌که افراد چاق را نجات بدهند دارند دنبال ژن افراد لاغر می‌گردند که با تزریق آن افراد را نجات بدهند، ولی ما چندین سال است که در کنگره به راه‌حل درمان چاقی نیز رسیده‌ایم.
در سنین جوانی اضافه‌وزن اثراتش در بدن ما مشخص نیست اما وقتی به سن 50 برسیم متوجه می‌شویم که زانو کبد معده و سایر اعضای بدن ما نیز آسیب جدی دیده‌اند.
اضافه‌وزن باعث کم شدن عمر فرسایش استخوان‌ها نیز می‌شود، بدن هر شخص روزانه 2000 تا 2500 کالری نیاز دارد ولی ما چون علمی راجع به نحوه دریافت آن نداریم با خوراکی‌ها و غذاهای ناسالم بیشتر از نیاز کالری دریافت می‌کنیم.
آقای مهندس در سی‌دی‌هایی که راجع به‌اضافه وزن صحبت کرده‌اند بیان کرده‌اند که همه‌چیز می‌توانید بخورید فقط حد و اندازه آن را نگه‌دارید و در کنارش از مواردی مانند دیسپ استفاده کنید و ورزش نیز مؤثر است برای تناسب‌اندام و جلوگیری از انباشت چربی.
تمامی روش‌هایی که بدون دانش و آگاهی هستند مانند بعضی قرص‌هایی که تجویز می‌کنند و یا برخی عمل‌ها ازنظر کنگره باطل است کنگره برای ما درمان و تعادل به همراه آورده که مطمئناً اگر از روش کنگره برای کاهش وزن استفاده کنیم تعادل برایمان خواهد داشت.
ترک یا درمان را خیلی جاهای دیگر انجام می‌دهند ولی جایی که من توانستم به تعادل برسم کنگره بود برای رسیدن به تعادل بعضی کارها را باید انجام بدهیم ماند به‌موقع آمدن سر ساعت دارو خوردن ورزش کردن و بقیه موارد همگی یک پکیج کامل هستند ونمی بشود بدون در نظر گرفتن یکی به تعادل رسید.
فرد نمی‌تواند فقط با دارو خوردن همه‌ی مشکلات زندگی‌اش را حل کند، دست‌انداز ممکن است باشد ولی بن‌بست هرگز و اگر در مشکلات هستید بدانید که به وادی آرامش‌خواهی رسید و یکی از راه های رسیدن به تعادل کمک کردن به روش مادی و معنوی است.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .