English Version
English

اکنون مشکل اضافه‌وزن نیز ازنظر کنگره حل شده است

اکنون مشکل اضافه‌وزن نیز ازنظر کنگره حل شده است

جلسه نهم از دوره سی‌وپنجم سری کارگاه‌های آموزشی، خصوصی مسافران کنگره۶۰ نمایندگی ملاصدرا با استادی راهنمای محترم مسافر حامد ، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر بهزاد  با دستور جلسه  " تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره60 " در روز یک‌شنبه نوزدهم فروردین‌ماه 1403 ساعت 16:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان، حامد هستم یک مسافر
در ابتدا از خداوند بزرگ بابت تمام نعمت‌هایش سپاسگزاری می‌کنم و از آقای مهندس بابت ایجاد چنین بستر نابی برای درمان اعتیاد به موادمخدر و سیگار و همچنین درمان چاقی، تشکر می‌کنم. از ایجنت محترم، مرزبانان عزیز، راهنمای خودم و کلیه عزیزانی که در این نمایندگی خدمت می‌کنند به‌ویژه دوستانی که در امر افطاری زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم و در ادامه از راهنمای بزرگوار، آقای منصور وفایی که فرصت خدمت در این جایگاه را به بنده دادند نیز تشکر می‌کنم.
سال جدید و همچنین بهار تعلیم و تربیت در کنگره را نیز تبریک می‌گویم و امیدوارم سفر‌اولی‌ها به درمان و رهایی رسیده و سفردومی‌ها هم به خواسته‌های خود برسند.
همه ما می‌دانیم که در کنگره60 حرکت ابتدایی برای درمان اعتیاد شکل گرفت و به‌واسطه این حرکت روش DST توسط مهندس دژاکام ابداع گردید. این روش با استفاده از کاهش تدریجی مواد مخدر باعث درمان اعتیاد شد. در ابتدا، هدف اصلی درمان اعتیاد بود و برنامه‌ای برای درمان اعتیاد به سیگار یا سایر بیماری‌های دیگر وجود نداشت؛ اما در ادامه با توجه به مشکلات فراروی آقای مهندس دژاکام مانند بیماری‌های ناشی از مصرف سیگار و همچنین مشکل اضافه‌وزن، درمان سیگار و اضافه‌وزن هم وارد پروسه درمانی کنگره60 شد.
اعتیاد و مشکلات ناشی از آن مانند ناراحتی‌های اعصاب و روان با روش DST مرتفع شد و در ادامه مصرف سیگار نیز با همین روش در کنگره60 درمان شد و اکنون مشکل اضافه‌وزن نیز ازنظر کنگره حل شده است؛ چراکه با این روش درمانی تاکنون افراد بسیاری از مسافران و همسفران، توانسته‌اند اضافه‌وزن خود را درمان نمایند.

لیدی جونز نام یکی از اساتید آقای مهندس دژاکام است که در کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر از ایشان نام برده شده است و درواقع تغذیه سالم و درست را به ما آموزش می‌دهند.
شاید برای هرکسی که با کنگره آشنا نباشد سخت و غیرقابل‌باور باشد که چگونه می‌شود، انواع غذاها و خوراکی‌ها را مصرف کنیم و لاغر هم بشویم که این موضوع در کنگره ۶۰ تجربه شده و درواقع تبدیل به سندی بدون نقص شده است.
خوشبختانه در لژیون جونز، الگوی غذایی درست و خوردن صحیح و سالم آموزش داده می‌شود، فقط کافی است که همانند اعتیادمان بپذیریم که بیماریم و باید درمان بشویم .
در این روش، به‌موقع خوردن و به اندازه کافی خوردن آموزش داده می‌شود.
"از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید، از همه شما تشکر می‌کنم."

تایپ و ویرایش متن: راهنمای تازه واردین مسافر کریم
عکس: مرزبان خبری مسافر محمود
ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .