English Version
English

DST در همه حوزه‌ها از جمله کاهش وزن کاربرد دارد

DST در همه حوزه‌ها از جمله کاهش وزن کاربرد دارد

جلسه نهم از دوره دهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر یاسر، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر عرفان، با دستور جلسه «تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰» شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان یاسر هستم یک مسافر؛ بنده هم به نوبه خودم سال جدید را به تمام عزیزان شعبه دکتر مسعود و کل مجموعه کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم همه دوستان در شروع سال جدید اهداف و خواسته‌هایشان را نوشته باشند و ان‌شاءالله در انتها به مقصد موردنظر برسیم.
دستور جلسه امروز تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰» است. مطلبی که من در این خصوص از کنگره فراگرفتم این است که متد DST در همه حوزه‌ها و موارد کاربرد دارد؛ در مورد اضافه‌وزن، پس‌انداز، درمان اعتیاد، درمان سیگار و... می‌توان از این متد استفاده کرد؛ چراکه ریشه و پایه درستی دارد و علم راستین است. ما در کنگره می‌گوییم علم حقیقی علمی است که بر راستی و درستی دلالت دارد. به‌عنوان‌مثال: بنده بارها اعتیاد خود را به روش‌های گوناگون ترک کردم و پس از مدتی دوباره برگشت کردم؛ ولی زمانی که با کنگره ۶۰ آشنا شدم و آموزش‌های کنگره ۶۰ را آموختم، به‌راحتی درمان شدم و بعدها همین روش را برای درمان سیگار انجام دادم و سپس برای درمان اضافه‌وزن. همه این‌ها مربوط می‌شود به همان علم و آگاهی، آگاهی در مورد مقوله اضافه‌وزن یعنی دانستن روش  DST.

در کنگره ۶۰ وقتی تازه‌وارد مراجعه می‌کند در ابتدا به او نمی‌گوییم قطع مصرف کن، بلکه میزان و زمان مصرفش را تنظیم می‌کنیم، در خصوص درمان اضافه‌وزن هم چگونه غذا خوردن ما اصلاح می‌شود. آقای مهندس در سی دی اضافه‌وزن فرمودند: غذا را سر ساعت میل کنید. من وقتی وارد لژیون جونز شدم اول صبح دی‌سپ می‌خوردم بعد ورزش می‌کردم، بعد صبحانه و سر ساعت ناهار می‌خوردم و حتماً نیم ساعت قبل از ناهار سالاد می‌خوردم و همه موارد را رعایت می‌کردم و در عرض کمتر از ۳ ماه ده کیلو وزن کم کردم بدون اینکه هیچ فشاری به بدنم وارد شود. در کنگره و با متد DST به‌راحتی و بدون هیچ فشار غیر استانداردی می‌توان به وزن ایده آل رسید. من قبلاً به خاطر افزایش وزن مشکلات زیادی در انجام کارهای روزانه داشتم.

جا دارد از آقای مهندس دژاکام بسیار تشکر و قدردانی کنم، چون از وقتی وارد کنگره شدم اتفاقات بسیار خوبی در زندگی برایم افتاده است که می‌دانم قطعاً اگر در کنگره نبودم اتفاق نمی‌افتاد. از تازه‌واردانی که وارد کنگره شده‌اند می‌خواهم قدر کنگره را بدانند و از این فرصت به نحو احسن استفاده کنند. ممنونم که به صحبت‌های بنده توجه کردید.

در ادامه گزارش تصویری از برگزاری مراسم افطاری نمایندگی دکتر مسعود

تایپ: مسافر محمود

عکس: مسافر محمود

تنظیم: مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .