English Version
English

با حس آلوده نمی توان درست تفکر نمود

با حس آلوده نمی توان درست تفکر نمود

دوازدهمین جلسه از دور چهل و هفتم کارگاه‌های صبحگاهی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله به استادی راهنمای محترم مسافر داود، نگهبانی مسافر صادق و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه " وادی اول و تاثیر آن روی من" پنجشنبه 16 فروردین ۱۴۰3 ساعت شش صبح آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان داود هستم یک مسافر. از نگهبان، دبیر و ایجنت محترم پارک تشکر می نمایم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند و بسیار خوشحالم که در خدمت شما عزیزان هستم
پارک لاله یکی از نعمتها در کنگره است که سفر را برای ما، بسیار پربار و بهتر می کند. من در طول سفر اولم مرتب در جلسات پارک لاله شرکت می کردم. کسانی که به پارک می آیند سفر و حال بهتری دارند. یکی از دلایل آن می تواند دیدن این لطافت و رنگهای گوناگون طبیعت در آغاز روز باشد. من در لژیون به تمام رهجوها میگویم که پارک لاله را حد اقل یک جلسه در هفته شرکت نماییم.
وادی اول بیان می دارد با تفکر ساختارها آغاز می شود بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می رود. من وقتی به خودم در زمان مصرف نگاه می کنم نمی توانم بگویم که در کارهایم تفکر نداشتم. اتفاقا در همه کارها سعی می کردم تفکر کنم، ولی تفکر و حس من آلوده بود و امکان نداشت که به نتیجه درست برسم.
بارها در فکر ترک کردن اعتیاد بودم و چون تفکر درستی نداشتم یا درگیر کمپ می شدم یا درگیر کلینیک و در آخر دوباره به اعتیاد با دوز مصرف بالاتر از قبل برمی گشتم. خدارا شاکرم که با کنگره60 آشنا شدم و با مسیر درست آشنا شدم. در این وادی بیان می شود که نقشه راه ما نباید راه به عقب داشته باشد.
در کنگره با دیدن رهایی ها و الگوهایی که به درمان رسیده اند دارای یک انگیزه قوی می شویم که بتوانیم این راه را ادامه دهیم و به رهایی برسیم. بهترین روش هم همین روش الگویی است. وقتی در جهت درست باشیم به ما القا و راهنمایی در همان جهت درست می شود و اگر هم در جهت منفی و ضد ارزشها باشیم در همان جهت به ما القا و راهنمایی می شود.
نکته آخر اینکه در هر راهی که قدم می گزاریم، ابتدای آن کمی برای ما سخت است و با مداومت و صبر آن راه برای ما هموار و ساده می شود.
از اینکه به صحبتهای من گوش کردید متشکرم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .