English Version
English

درمان اضافه وزن در کنگره

درمان اضافه وزن در کنگره

نخستین جلسه از دوره سی و پنجم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ ویژه نمایندگی رودکی با دستور جلسه «تجربه من از اضافه وزن و درمان آن با روش کنگره» با استادی راهنمای گرامی مسافر علیرضا،  نگهبانی مسافر حسن و دبیری مسافر حسن روز شنبه ۱۸ فردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ آغاز به کار کرد.

 

چکیده گفتار استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر.
خداوند را شاکرم در این جایگاه قرار دارم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم. سال نو را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می کنم. ان شاالله همگی سال خوبی همراه با تعادل و سلامتی داشته باشند. خیلی وقت بود در شعبه رودکی حضور نداشتم و خاطرات خوبی در این شعبه دارم و خوشحالم که اینجا هستم.
دستور جلسه امروز «تجربه من از اضافه وزن و درمان آن با متد کنگره ۶۰ » است. در هفته قبل ما وادی اول که تفکر است را داشتیم برای اینکه ما بتوانیم مسیرمان را مشخص کنیم باید تفکر سالم داشته باشیم. برای اضافه وزن هم همینطور است. این دستور جلسه دقیقا بعد از تفکر امده است زیرا هیچ دستور جلسه ای بدون تفکر و جهان بینی در کنگره وجود ندارد. من اوایل سفر چهره زرد و نامتعادل داشتم و دوست داشتم خیلی زود چاق شوم. و از اواسط سفر شروع به پرخوری کردم که معلوم شود من دارم درمان می شوم و زمانی وارد لژیون سیگار شدم مزید بر علت شد که وزن من بیشتر شود و از مرز ۱۰۰ کیلو رد شود. جناب مهندس در سی دی های مختلفی راجع به این موضوع سخن گفته اند. هدف لژیون جونز فقط لاغر شدن نیست بلکه تغذیه مناسب است. هدف لژیون جونز و کاهش وزن این است که ما به غذای خود نگاه کنیم و بدانیم چه چیزی را می خوریم. یکی از عزیزان که در کنگره کاهش وزن انجام داده است می گفت من به غذایی که می خورم نگاه می کنم که چگونه به وجود آمده است. ما باید سپاسگزار باشیم و با آگاهی پیدا کردن سلول هایمان به مرور زمان بدن مان به تعادل می رسد. در لژیون جونز از وعده غذایی کاسته نمی شود فقط به ما آگاهی می دهد و این آگاهی باعث پایین آمدن وزن من می شود. مثلث لژیون جونز تخم مرغ ، ترازو و سالاد می باشد. تصور می کردم خود می توانم اینکار را انجام دهم و آرام آرام این کار  انجام دادم اما یک جایی متوقف کردم. شما وقتی زیر نظر راهنما قرار بگیرید و به عنوان رهجو باشید در مسیر درمان شما تاثیر گذار است. من الان با انتخاب راهنما حدود دو ماه است سفر جونز را شروع کردم و نزدیک به ۱۰ کیلو کاهش وزن داشتم. هرچقدر در این مسیر آموزش بیشتری می گیرم متوجه می شوم بدن من چقدر در فیزیک من تاثیر دارد. جناب مهندس همیشه تاکید دارند بر جسم سالم و اگر این جسم سالم نباشد نمی توانیم به کارهای روزمره خود برسیم. لژیون جونز ۱۲ سی دی دارد که در حال حاضر برای افرادی است که بالای ۱۴ کیلو اضافه وزن دارند، گوش کردن به این ۱۲ سی دی باعث می شود تغذیه سالم داشته باشیم مثلا چه غذایی و در چه زمانی باید مصرف شود. ترازو در لژیون جونز خیلی مهم است هر روز صبح باید خودت را وزن کنی که خود این ترازو به من نشان می دهد چه عملکردی داشته ام.
در انتهای صحبت هایم تشکر ویژه دارم از راهنمای عزیزم آقا سعید نعیمی که اگر شرایط خوبی دارم و از نظر جسمی سالم هستم از برکت حضور کنگره ۶۰ و جناب مهندس و راهنمای عزیزم است.
ممنون که به صحبت های من گوش کردید.

 

کاری از گروه سایت رودکی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .