English Version
English

تعادل وزن با متد کنگره 60

تعادل وزن با متد کنگره 60

پنجمین جلسه از دوره هشتم کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی باغستان کرج با استادی راهنمای محترم مسافر امیر احمد ، نگهبانی مسافر فرشید و دبیری مسافر نورالدین با دستور جلسه تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60 روز شنبه 18 فروردین ماه 1403 ساعت 16 آغاز به کار کرد .

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان امیر احمد هستم یک مسافر خدا را شاکرم که توفیق پیدا کرده ام تا در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم و از نگهبان عزیز تشکر می کنم . خداروشکر تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اینکه امیدوارم که ماه مبارک رمضان را هم به خوشی سپری کنید از تمامی دوستانی که در مراسمات افطاری زحمت کشیدن تشکر فراوان را دارم  .
در مورد دستور جلسه با توجه به عنوان دستور جلسه که تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60 است بنده تجربه ای آنچنانی در این مورد نداشته ام تمام اطلاعات وآگاهی که بنده دارم از صحبت های جناب مهندس در ادوار مختلف  به خصوص سی دی های ساختمان جسم و اضافه وزن که دوستان می توانند از این منابع استفاده بکنند است .
یکی از هنرمندان عزیز کشورمان که به تازگی فوت کردند و دلیلش این  بوده  که ایشان اضافه وزن زیادی داشته اند و برای کاهش وزن از مسیر های مناسب استفاده نکرده اند و ایشان برای لاغری دست به تعدادی جراحی برای کوچک کردن روده و معده خود کرده اند که متاسفانه به همین دلیل جان خود را  از دست دادند و از این دست اتفاق ها هر روز در حال رخ دادن است و یک سری افراد سود جو از این  مورد سو استفاده می کنند .
و این امر باعث شده تا سیاست گذاران کنگره 60 برای این موضوع چاره ای بیندیشند و این مسئله ی بسیار مهمی بود که برابر سازی شده است با آموزه های کنگره 60 تا با روش درست به کاهش وزن بپردازیم و خیلی از دوستان در حال انجام دادن آن هستند .
ما باید بدانیم که پر خوری تنها دلیل اضافه وزن نیست بلکه موارد دیگری وجود دارد که یکی از آنها منظم بودن در غذا خوردن است زیرا بدن یک سیستم هوشمند است و اگر به طور منظم غذا وارد بدن نشود بدن شروع می کند به ذخیره سازی آن که موجب چاقی و اضافه وزن می شود و این دلیل مهمی برای آن است .
مهم ترین دلیلی که کنگره 60به این مسئله پرداخته است این است که چاقی منشا بسیاری  از بیماری ها می باشد ما قرار است در کنگره 60 تبدیل بشویم به یک انسان که از نظر جسمی و جهان بینی سالم هستند به الگوی بهتری برای جامع باشیم و این را بدانیم که عقل سالم در بدن سالم می باشد ، در پایان خیلی ممنونم که به صحبت های من توجه کردید

تایپ : همسفر علی لژیون یک

تنظیم و ارائه : مرزبان خبری مسافر رضا 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .