English Version
English

اکثر بیماری های ما از اضافه وزن ماست

اکثر بیماری های ما از اضافه وزن ماست

بنام قدرت مطلق

نهمین جلسه از دوره سی‌‌ و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی صالحی، به استادی راهنمای محترم مسافر ابراهیم، نگهبانی مسافر کیان و دبیری موقت مسافر حامد با دستور جلسه "تجربه ی من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60" روز شنبه 18 فروردین 1403 راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ابراهیم هستم یک مسافر، خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که یک‌بار دیگر در خدمت شما هستم و از مشارکت شما تجربه می‌گیرم، شروع سال تحصیلی جدید را در کنگره 60 که شروع علم و دانایی و دانایی مؤثر است به همه شما تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال پرباری را پیش رو داشته باشیم و من زمان تحویل سال یک دعا کردم برای آن مسافرانی که سست سفر می‌کنند و هنوز بعد از چند ماه اعتقاد به درمان شش‌دانگ ندارند، دعا کردم که این دسته از عزیزان ثابت‌قدم باشند و آن‌هایی که به هر دلیل فاصله گرفته‌اند و برگشت‌خورده‌اند دوباره به کنگره وصل شوند و انشالله که شما هم دعا کرده باشید. دستور جلسه اضافه وزن است و من وقتی که برای استادی می‌آمدم راهنمای محترمم به من فرمودند که چقدر دستور جلسه برازنده‌ی  تو است، اشکالی ندارد چراکه فرمان است و ما در کنگره یاد گرفته‌ایم که دوری از ضد ارزش‌ها خودش ارزش است، این دستور جلسه باعث می‌شود من که می‌خواهم وزنم را کم بکنم وزن من زیاد نشود.

همه ما می‌دانیم که اضافه وزن چه مشکلاتی دارد و در بیرون از کنگره هم علم پزشکی به این نتیجه رسیده است که اکثر بیماری‌های ما از اضافه وزن ماست چه از نظر اسکلت‌بندی بدن ما و چه مشکلات داخلی. در بیرون از کنگره از روش‌هایی برای درمان چاقی استفاده می‌کنند که بنیان محترم تحقیق نموده‌اند، هیچ‌کدام جواب نگرفته‌اند که مقداری از روده را کم می‌کنند یا حلقه‌هایی در معده می‌اندازند و عارضه‌های زیادی در این قضیه پیدا می‌کنند و به نتیجه هم نمی‌رسند. پس از تحقیقات متعددی که مهندس انجام داد، به روش DST اضافه وزن را درمان کرد و درکنگره 60 لژیون جونز را تأسیس کرد و ما امروزه می‌بینیم خیلی از عزیزان در این لژیون شرکت می‌کنند و مانند روش‌های بیرون نیست که می‌گویند این را نخور و آن را کم بخور، این روش علمی است که واقعاً جوابگو بوده است که می‌توانیم همه‌چیز هم بخوریم و وزنمان را هم کم کنیم و چقدر هم زیباست، واقعاً تبریک عرض می‌کنم.

یکی از بستگان من برای درمان چاقی به پزشک مراجعه کرده بود و طبق تجویز پزشک عمل می‌کرد که در آخر نه‌تنها لاغر نشد بلکه موهای سرش هم ریخت و هیچ نتیجه‌ای هم نگرفت. من خودم به علت داشتن اضافه وزن شاید بگویم که امراضی را حس نمی‌کنم ولی در راه رفتن و ورزش کردن دچار مشکل می‌شوم، اگر ما به تعادل وزن برسیم خیلی از مشکلات در جامعه حل می‌شود، چرا باید مصرف سرانه‌ی دارو در کشور ما رتبه‌ی اول قرار بگیرد و این یک فاجعه است خود آقای مهندس هم اشاره می‌کنند، چرا باید مطب دکترها این‌قدر شلوغ باشد، دانش پزشکی هم اعلام می‌کند که طبق آمار در ایران 60 الی 70 درصد اضافه وزن دارند و این یک معضل واقعاً تأسف باری است چراکه ندانستیم چگونه بخوریم و چگونه وزنمان را کم کنیم و این معضل را انشالله درکنگره 60 همان‌گونه که توانستیم مشکل اعتیاد را به این راحتی حل کنیم، مشکل اضافه وزن را نیز حل می‌کنیم. از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما ممنونم.

در ادامه مراسم افطار برگزار گردید:

تهیه و تنظیم : مسافر اسماعیل لژیون هشتم 

نمایندگی صالحی

فروردین 1403

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .