English Version
English

وادی تفکر اولین قدم برای ۱۴ وادی

وادی تفکر اولین قدم برای ۱۴ وادی

چهارمین جلسه از دور دوازدهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی اردبیل ویژه مسافران و همسفران، به استادی راهنمای محترم مسافر بهزاد، نگهبانی مسافر مقصود و دبیری  مسافر رحیم با دستور جلسه «وادی اول و تاثیر آن روی من» پنج‌شنبه 16 فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

وادی تفکر اولین قدم ۱۴ وادی است، وادی به معنی آبادی است، این وادی‌ها درست زندگی کردن را به ما آموزش می‌دهند تا درست به طرف هدف حرکت کنیم، با وادی اول همه چیز شکل می‌گیرد، هر ساختاری برای اینکه شکل بگیرد نیاز به تفکر دارد؛ تفکر با فکر متفاوت است، فکر چیزی است که هر لحظه به ذهن ما می‌آید در یک لحظه فکر می‌کنیم که مثلا به آمریکا می‌رویم ولی تفکر با فکر متفاوت است، تفکر یعنی برای آغاز یک ساختار فکر می‌کنیم، برای اینکه به این ساختارها برسیم نیاز به یکسری اطلاعات و داده‌ها داریم وادی اول این داده‌ها را در اختیار ما می‌گذارد. وادی اول برای کسانی است که ترک‌های ناموفق و پی‌ در پی داشته‌اند، باید فکر کنند که چرا نتیجه نگرفته‌اند!

حتی سفراولی‌ها هم باید فکر کنند که آیا درست حرکت می‌کنند؟! ما در هر لحظه از سفر خود باید تفکر کنیم. بدون تفکر من نمی‌توانم به آخر خط و هدف خود برسم با تفکر درست نیروهای احیا و القا و تحرک هم به کمک من خواهند آمد. من باید دلیل آمدن به کنگره را بدانم، این اولین جرقه برای شروع تفکر است، این تفکرات باعث می‌شود که ما از روزمرگی خارج شویم، روزمرگی باعث می‌شود زندگی بی‌هدف شود؛ حتی برای کارهای خوب و کمک کردن و خدمت کردن هم باید تفکر کنیم و هدف داشته باشیم.

مرزبان خبری: مسافر ناصر

تهیه گزارش: مسافر میلاد

ارسال گزارش: مسافر سهند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .