English Version
English

نقاشی خودم را دوباره با تفکر و ذهنیت درست کشیدم.

نقاشی خودم را دوباره با تفکر و ذهنیت درست کشیدم.

جلسه چهاردهم از دور دوم لژیون ماهشهر به استادی مسافر حسن، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر صادق با دستور جلسه « وادی اول و تاثیر آن روی من » در روز جمعه مورخ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ راس ساعت ۸ صبح در پارک فردوس ماهشهر آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان حسن هستم یک مسافر 

از نگهبان جلسه تشکر می‌کنم که فرصت خدمت را به من دادند و ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان، امیداورم که از تعطیلات کنگره به درستی استفاده کرده و توانسته باشیم که در این مدت کنار خانواده باشیم.

در مورد دستور جلسه وادی اول که با تفکر ساختارها آغاز می‌شود و بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می‌رود. در این وادی در مورد یک بوم سفید نقاشی صحبت شده است و من در زمان مصرف از این بوم نقاشی درست استفاده نکردم و یک نقاشی در زندگی‌ام کشیدم که بدون تفکر بوده است و خیلی از جاها باعث آسیب خودم و اطرافم و عزیزانی که کنارم بودند شده است. این افکار و این حرکت‌ها در ادامه مسیر باعث شد که من به مسیر بد کشیده بشوم ولی خداراشکر منِ حسن وقتی وارد کنگره شدم و بزرگترین نعمتی که به من داده شد مثل یک پاک‌کن بود که با آن پاک‌کن توانستم نقاشی‌های کج و معوج که در بوم سفید خودم کشیده بودم را به درستی و یکی یکی بازسازی کنم و درست است که زمان بَر است ولی باعث شد که منِ حسن بیایم و اصلاح رفتار کنم و نقاشی خودم را دوباره با تفکر و ذهنیت درست کشیدم و همه‌ی زندگی منِ حسن آن ذهنیت من است و یک دنیای بزرگ است که باعث می‌شود منِ حسن در ذهنم ساختار درستی را در زندگی‌ام به وجود بیاورم.

 در کنگره نیاز به الگو هست و من باید الگو برداری کنم و در واقع از الگو گرفتن از افراد پیش‌کسوت باعث می‌شود که منِ حسن در ادامه، زندگی بهتری را داشته باشم و بوم نقاشی را به بهترین شکل نقاشی کنم و در این مسیر باشم و آن پاک‌کن باعث شد که من این کار را انجام بدهم و برای یک فرد مصرف کننده و کارتن خواب هم می‌تواند آن امید و حرکت را به وجود بياورد و در ذهنش روز رهایی خودش را ببیند و من روز اولی که به کنگره آمدم باور نداشتم که به رهایی برسم ولی خدواند این قدرت را به همه‌ی انسان‌ها داده است که بتواند بدون توانایی مالی در کنگره باشد و استفاده کند و آن رهایی را در ذهن خود بسازد‌. در وادی اول از مثلث القاء و احیاء و تحرک هم صحبت شده است که این‌ها باعث می‌شود در ادامه مسیر هر شخص مصرف کننده که به کنگره مراجعه می‌کند بتواند به بهترین شکل از خدمات کنگره استفاده نماید و به رهایی برسد و ادامه زندگی خود را به درستی داشته باشد.

امیدوارم که عزیزانی که هنوز نیامده‌اند و کسانی که در سفر اول هستند از این خدمات به درستی استفاده کنند و بتوانند به رهایی برسند. ممنونم که به صحبت‌های من گوش دادید.

گروه سایت نمایندگی ماهشهر 

عکس: مسافر کسری

تایپ و ارسال مطلب: مسافر صادق

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .