English Version
English

تفکر سالم به من می‌گوید که راه کنگره را که پیدا کردم بیایم و درست سفر کنم

تفکر سالم به من می‌گوید که راه کنگره را که پیدا کردم بیایم و درست سفر کنم

جلسه دوازدهم از دور نوزدهم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 با دستور جلسه: وادی اول و تأثیر آن روی من با استادی راهنمای محترم مسافر محمد و نگهبانی راهنمای محترم مسافر غلامرضا و دبیری مسافر حسن روز پنج‌شنبه 1403/01/16 ساعت 16:00 آغاز به کارکرد.


سخنان استاد: سلام دوستان محمد هستم مسافر سال نو را به همه‌ی دوستان، مسافران و هم‌سفران عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم که انشالله سال خوب و بابرکتی داشته باشیدT با تغییر و تحول در تفکرات و اندیشه‌مان سال خوبی را برای خودمان و خانواده‌مان رقم بزنیم.
از بچه‌های آشپزخانه تشکر می‌کنم که صبح‌ها ساعت 8 از همه زودتر می‌آیند و دیرتر از همه هم می‌روند و با تمام وجود خدمت می‌کنند.
تفکر یک حرکت ذهنی است که ساختاری را تشکیل می‌دهد برای مثال من امروز می‌خواهم به کنگره بیایم و چه تکالیفی دارم قبل از آمدن یک تفکری در ذهن من تشکیل می‌شود یا هر عمل دیگری.
تفکر هم می‌تواند خوب باشد هم می‌تواند بد باشد و تفکر سالم به ما می‌گوید اندازه توانمان گام برداریم، وقتی می‌خواهیم کاری را شروع کنیم با تفکر غلط بی‌گدار به آب می‌زنیم اما تفکر درست به ما می‌گوید که اول بررسی‌های لازم را انجام دهیم و بعد آن کار را انجام دهیم.
در مورد درمان اعتیاد تفکر سالم به من می‌گوید که راه کنگره را که پیدا کردم بیایم و درست سفر کنم و تحت هر شرایطی بیایم و به رهایی برسم حال تفکر غلط می‌گوید که تو که همه‌ی مسیرها را رفته‌ای این مسیر کنگره را هم فقط امتحان کن و با تفکر غلط هر جا هم که برویم نتیجه نمی‌گیریم.
اگر به نقطه‌ی ناتوانی برسیم و واقعاً خواسته‌ی دلمان قوی باشد خداوند نیز کمکمان می‌کند و اگر باری به هر جهت باشیم خوب نمی‌شویم و باید خودمان را به کنگره وصل کنیم با خدمت کردن.
اعضا امسال در ماه رمضان مشارکت خیلی خوبی می‌کند و هر کس به هر نحوی خدمتی می‌کند در تمامی بخش‌ها خدمت گذار داریم و مالی هم خوب خدمت می‌کنند، زیرا می‌دانند که پشت این خدمت کردن‌ها چه چیزی است و تمامی این‌ها عشق است، هزینه‌های افطاری واقعاً زیاد است و ما از جایی کمک مالی دریافت نمی‌کنیم پس باید خودمان همت کنیم و امروز تمام تلاش خودمان را بکنیم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .