English Version
English

وادی به معنای محل توقف و استراحتگاه می باشد

وادی به معنای محل توقف و استراحتگاه می باشد

جلسه چهاردهم از دوره پنجاه و دوم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی راهنمای محترم مسافر محمدرضا،نگهبانی مسافرمحمدرضا و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه "وادی اول و تاثیر آن روی من" در روز پنج شنبه مورخ ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان محمدرضا هستم یک مسافر. خداوند را شاکر هستم که دوباره قسمت شد تا در سال جدید جایگاه استادی را تجربه نمایم و از این خدمت آموزش بگیرم. شروع سال جدید و همجنین ماه مبارک رمضان را خدمت شما تبریک عرض می‌کنم طاعات و عباداتتان قبول درگاه حق‌تعالی باشد.
ان‌شاءالله در آزمون راهنمایی سال جدید از این شعبه شال‌های زیادی دریافت نمایند. در مورد دستور جلسه که وادی اول هست، وادی به معنای محل توقف و استراحتگاه می‌باشد.
از یک وادی تا وادی بعدی بایستی برداشت خوبی داشته باشیم تا توشه راه ما باشد، این برداشت یا توشه همان آموزش‌های دریافتی است.
اگر من مسافر در وادی اول سی‌دی‌ها را مرتب نوشته باشم و آموزش مناسب گرفته باشم در وادی دوم توشه خوبی همراه خواهم داشت و هرکدام از سی‌دی‌ها برای یک پله از سفر ما تنظیم‌شده است.

هر آموزش و هر سی دی مربوط به همان زمان است و اگر آن را ننویسیم از آموزش عقب‌افتاده و در ادامه راه برایمان ایجاد مشکل می‌کند.
چهارده وادی در اصل چهارده درس برای بهتر زندگی کردن می باشدکه قوانین زندگی را به ما می آموزند و اگر قوانین زندگی را ندانیم دچار مشکل خواهیم شد. وقتی‌که می‌گوییم با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد امکان ندارد بدون تفکر بتوانیم ساختار مناسبی ایجاد کنیم.
به این دلیل است که در خارج از کنگره درمان اعتیاد با تفکر درست انجام‌نشده و ساختار مناسبی نیز شکل نمی‌گیرد، بیشترین افراد از روش سقوط آزاد یا کمپ یا کلینیک‌ها به دنبال رهایی از اعتیاد هستند که غالباً به نتیجه مطلوب نمی‌رسند و برگشت می‌خورند، طبق آمارهای سازمان‌های متولی درزمینه اعتیاد میزان برگشت‌پذیری در کنگره ۶۰ به‌مراتب از انجمن‌های دیگر خیلی کمتر است و این میزان موفقیت در کنگره ۶۰ به علت همان تفکر و آموزش‌های کاملی که دریافت می‌کنیم هست.
دوستان سفر دومی از من سؤال کردند که آیا سقوط آزاد برای سفر دومی‌ها هم وجود دارد، من در جواب می‌گویم بله.
روزه گرفتن همانند سقوط آزادمی تواند یک شوک به بدن وارد نماید و سیستم خمر بدن در ماه مبارک رمضان تنظیم می‌شود که این مهم را مدیون آقای مهندس هستیم.
در پایان برای شما سالی همراه با موفقیت، شادی و سربلندی را آرزو دارم و پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک عرض می‌کنم.

نگارش متن مسافر جواد لژیون چهارم
عکاس مسافر مهدی لژیون دهم
ارسال خبر مسافر مجتبی لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .