English Version
English

تفکر، بخشی مهم از صور پنهان

تفکر، بخشی مهم از صور پنهان

جلسه‌ی هشتم از دوره‌ی بیست و ششم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی راهنمای محترم مسافر قاسم، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر نصرالله با دستور جلسه‌ی "وادی اول و تأثیر آن روی من" روز چهارشنبه مورخ 15 فروردین ماه 1403 رأس ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
در ابتدا باید بگویم که شما عزیزانی که بعد از این تعطیلات در شعبه حضور پیدا کردید، مهم‌ترین گام در رسیدن به خواسته‌هایتان را برداشته‌اید، خواسته کسی که به کنگره می‌آید تنها به درمان اعتیاد ختم نمی‌شود، بلکه با نظمی که در خود به وجود می‌آورد, خود را برای رسیدن به سایر خواسته‌هایش آماده می‌کند. کنگره 60 ما را به سوی نظم هدایت می کند تا زمان را به‌خوبی مدیریت کنیم، ظاهری آراسته داشته باشیم و به سایر مسائل به بهترین نحو رسیدگی کنیم. ما باید بدانیم هر یک از خواسته‌های ما احتیاج به یک نقطه‌ی شروع دارد و آن نقطه برای ما با تفکر شکل می‌گیرد. ما در کنگره با صور پنهان و صور آشکار آشنا شدیم و دانستیم که هر مسئله‌ای که در حال اتفاق افتادن است, تنها به جهان مادی و فیزیکی ختم نمی‌گردد، برای ما تفکر یکی از مهم‌ترین بخش‌های صور پنهان است، حتی برای انجام کار های کوچک و روزمره خود نیز احتیاج به یک تفکر سالم داریم. اگر احساس تشنگی کنیم و بخواهیم آب بنوشیم، از قبل باید تفکر کنیم و آن را در ذهنمان تصور نماییم.
صور پنهان در زندگی بسیار حائز اهمیت است، یکی از اساسی ترین آموزش های کنگره آشنا کردن ما با صور پنهان است, این آموزش‌ها به ما کمک می‌کند تا آرام‌آرام در صور پنهان گام‌های درستی برداریم.



ما باید نوع تفکرمان را بشناسیم, بفهمیم که چگونه فکر می‌کنیم و از خود بپرسیم که آیا هر شخصی می‌تواند تفکر کند؟ آیا تفکر با هر ذهنی هم سو می‌شود؟ در ابتدا باید از تفکر سالمی برخوردار باشیم، به عنوان مثال اگر می‌خواهیم شغلی را انتخاب کنیم، نباید تمام مبنای انتخابمان موفقیت دیگران در آن کار باشد، بلکه باید شرایط و خواسته خودمان را نسبت به آن شغل بررسی کنیم، زیرا اگر این‌گونه تفکر نکنیم حتماً با شکست مواجه خواهیم شد.
تفکر مانند یک تخته ی سفید است، ما می‌توانیم بر روی آن هر چیزی که می‌خواهیم ترسیم کنیم و به آن شکل دهیم، وقتی می‌خواهیم به اهداف ذهنمان نزدیک شویم، باید بر روی این تخته تمام مسیرهای رسیدن به آن را با تمام جزئیات ترسیم نماییم و به‌خوبی مسیر های پیش رو را بررسی کنیم تا به موفقیت دست‌یابیم.
تفکر وارد هر ذهنیتی نمی‌شود، اگر پیش داوری کنید، نمی‌توانید تفکر خوبی داشته باشید؛ درواقع برداشت اشتباه ما از یک موضوع، مسیرهای ورود تفکر به دریچه‌ی ذهن را مسدود می‌کند، پس باید تا آن جایی که می‌توانیم از ضد ارزش‌ها دوری کنیم تا در نهایت تفکر سالم به سراغمان بیاید و به شکوفایی برسیم.

در ادامه تهیه و توزیع افطاری میان اعضای نمایندگی رودهن:

عکاس: مسافر علی
تنظیم و ارسال: مسافر امیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .