English Version
English

در وادی اول متوجه می‌شویم همه‌چیز با تفکر به وجود می‌آید

در وادی اول متوجه می‌شویم همه‌چیز با تفکر به وجود می‌آید

جلسه یازدهم از دوره بیست‌وچهارم سری کارگاه‌های آموزشی، خصوصی مسافران کنگره۶۰ نمایندگی ملاصدرا با استادی راهنما تازه‌واردین مسافر مصطفی، نگهبانی راهنمای تازه‌واردین مسافر کریم و دبیری مسافر فتح‌الله با دستور جلسه" وادی اول و تأثیر آن روی من" در روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین 1403 ساعت 16:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان، مصطفی هستم یک مسافر
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توفیق خدمت در این جایگاه را به من عطا کرد. امیدوارم تعطیلات عید به همه خوش گذشته باشد. ماه مبارک رمضان را به همه دوستان تبریک می‌گویم و امیدوارم از آن بهره کافی را برده باشید. از لژیون سوم که فرصت خدمت را به من دادند متشکرم.
این وادی به من که از افکار درستی برخوردار نبودم مربوط می‌شود و منظورش این است که کار و امری که همراه با تفکر باشد هرگز به زوال نمی‌انجامد؛ اما من که قبل از ورودم به کنگره60 هیچ‌وقت تفکر نمی‌کردم، تمام امورم به سمت تباهی می‌رفت پس نتیجه می‌گیریم هر کاری که از تفکر بهره بگیرد رو به زوال نمی‌رود.
برای مثال درگذشته برای ترک مواد مخدر راه‌های زیادی را امتحان کردم، مثلاً از ترک سقوط آزاد یا کمپ و روش‌های دیگر و چون تفکر درستی در این موارد وجود نداشت هیچ موفقیتی در پی نداشت.
هر فکری که در ذهن ما شکل می‌گیرد؛  مانند این است که در یک صفحه سفید نقاشی رسمی بکشیم. اگر زمینه فکر مثبت باشد تصویری که شکل می‌گیرد در فاز مثبت خواهد بود در غیر این صورت در فاز منفی است و این بستگی به نوع تفکر ما دارد.

زمانی که تفکر ما درست شد القائات مثبت به یاری ما خواهند آمد و هر بار بیشتر به سمت مثبت حرکت خواهیم کرد.
در کنگره60 من فراگرفتم هر چیزی که به من دیکته شد، قدمی من را به درمان نزدیک‌تر می‌کند و نتیجه خوبی برای من به دنبال دارد پس یک تفکر درست در آن حضور دارد و در صورت عمل به آن نتیجه آن درمان و رسیدن به آرامش خواهد بود.
در وادی اول متوجه می‌شویم همه‌چیز با تفکر به وجود می‌آید. اگر من تفکر خوب و درستی نداشته باشم در زندگی آرامش نخواهم داشت و از هیچ‌چیز لذت نخواهم برد. من قبل از انجام هر کاری باید فکر کنم و توجه داشته باشم که تفکر مثبت القای مثبت و تفکر منفی القای منفی به دنبال دارد.

ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید. آقای مهندس را تشویق کنید.

تایپ: راهنما مسافر مرتضی
ویرایش متن: راهنمای تازه واردین مسافر کریم
عکس: مرزبان خبری مسافر محمود
ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .