English Version
English

در مسیر ارزش ها باشیم

 در مسیر ارزش ها باشیم

جلسه چهارم از دوره پنجاه دوم کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی مسافر عباس،نگهبانی مسافر صفر و دبیری مسافر محمد امین با دستور جلسه "وادی اول و تاثیر آن روی من"در روز سه شنبه مورخ ۱۴فروردین ماه سال ۱۴۰۳راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان عباس هستم مسافر، خیلی خوشحالم از اینکه در این جایگاه قرار گرفتم بعد از تعطیلات نوروزی و اولین جلسه سال جدید و اینکه دیداری تازه شد و شما عزیزان را می‌بینم و از این بابت خیلی خوشحالم و دلتنگ همه شما و محیط گرم و باصفای کنگره بودم و این دلتنگی و تعطیلات باعث شد بیشتر درک کنم در چه محیط پرمهر و محبتی در کنار هم هستیم.
فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم سال خوب و خوشی را برای خودمان رقم بزنیم و آنچه باید از برکات ماه مبارک رمضان، برداشت نماییم.
با توجه به اینکه اولین جلسه سال جدید در جایگاه استادی قرار گرفتم علیرغم اینکه خیلی غافلگیر شدم ولی این موضوع که دستور جلسه وادی اول بود را به فال نیک گرفتم و این را یک نشانه برای حرکت در سال جدید میدانم و خدا را شاکرم که لیاقت داشتم این جایگاه را تجربه کنم.
در وادی اول گفته میشود که خلقت، یک سازمان و تشکیلاتی هست که به‌صورت مکانیزم خودش را پیش می‌برد و به جلو می‌رود و یک نیروی مافوق به‌صورت کاملاً خودکار کمک می‌کند.

برخلاف بسیاری از عزیزانی که در جایگاه استادی قرار می‌گیرند و میگویند که این جایگاه را قبلاً تصویرسازی کرده بودند، من هیچ تصویرسازی از این جایگاه نداشتم، نه اینکه ارزش این جایگاه را درک نکرده باشم بلکه خودم را لایق این جایگاه نمی‌دانستم و خودم را باور نداشتم، اما امروز که دارم این جایگاه را تجربه میکنم بیشتر یقین پیدا میکنم که خلقت به‌صورت مکانیزم کار خودش را درست انجام می‌دهد و وقتی‌که در مسیر ارزش‌ها باشیم طبیعتاً ان چیزی که به سمت خوبی باید برای شما رقم بخورد قطعاً رقم خواهد خورد.
در پایان از استاد عزیزم حسین آقا تقدیر و تشکر میکنم و این حال خوب را مدیون زحمات ایشان هستم و فرصت را مغتنم می‌شمارم و از آقا فرزاد راهنمای لژیون سیگار و آقا رضا راهنمای سفر جونز هم کمال قدردانی رادارم.

نگارش متن:مسافر جواد لژیون یازدهم

عکاس:مسافر مهدی لژیون دهم 

ارسال خبر:مسافر جواد لژیون چهاردهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .