English Version
English

آموزش روی تفکر و اندیشه و روان ما تأثیر مثبت می‌گذارد

آموزش روی تفکر و اندیشه و روان ما تأثیر مثبت می‌گذارد

نقش سی‌دی‌ها در آموزش

سلام دوستان کاظم هستم يک مسافر رهجوی لژیون هفتم شعبه بیهقی سبزوار به راهنمایی آقای مهدی حمزه‌ای، تقدیر و تشکر از راهنمای عزیزم و خدمتگزاران محترم.
سی‌دی‌ها نقش بسیار زیادی در آموزش‌ها در کنگره و در بیرون از کنگره‌دارند، ما از سی‌دی‌ها آموزش می‌گیریم تا بتوانیم چگونه حرف بزنیم، چگونه رفتار کنیم، چگونه زندگی کنیم، تفکر صحیح ما با این سی‌دی‌ها به ثمر می‌رسد. بحث‌هایی که در این سی‌دی‌های آموزشی می‌شود و راهکارهایی که به مخاطب کلید و راه‌حل مسائل و مشکلات، سختی‌ها را می‌دهد. وادی‌ها از طریق سی‌دی‌ها به گوش ما می‌رسد واقعاً وادی‌ها شاه‌کلید تفکراتی در افکار ما و ذهن‌ها پدیدار می‌شود و تمامی سؤالات بی‌جواب ما جواب داده می‌شود.
سفر ما مسافران با سی‌دی‌ها توأم شده و مکمل سلامتی، روح، جان، روان، جهان‌بینی ما می‌شود. آقای مهندس و خانواده گرامی ایشان مخصوصاً استاد امین عزیز استاد جهان‌بینی زحمات زیادی کشیده و بازهم متحمل می‌گردند تا افکار بیمار ما و جسم و روان بیمار ما مسافران درمان شود. تمام سی‌دی‌ها از اهمیت خاصی برخوردار هستند و این آموزش‌ها نقش بسیار مهم و کلیدی در درمان ما دارند و مطالبی که در آن‌ها بحث شده  برای همه شعب کنگره ۶۰ اجباری است و باید از آن استفاده کنند چون انسان جاری است و در یکجا راکد نمی‌تواند باشد، شاید زمانی ما در جهنم درون خود بودیم و زمان دیگر از جهنم بیرون آمده به بهشت آمدیم. با این سی‌دی‌ها و آموزش‌ها از خواب غفلت بیرون آمده و باید هوشیار باشیم و در مفاهیم آن‌ها دقت بیشتری کنیم.
ما برای درمان اعتیاد اگر درجایی فقط دورهم جمع‌شویم بدون این سی‌دی‌ها و آموزش‌ها هیچ فایده‌ای ندارد و سفر ما کامل نمی‌شود که هیچ، شاید به ضد ارزش‌های دیگری هم‌روی بیاوریم، پس باید به این مسائل خوب اهمیت بدهیم. با آموزش‌ها ما به نتایج بهتری می‌رسیم در درمان اعتیاد قوانینی را مطرح نموده‌اند که در آخر نتیجه عالی هم رسیده‌اند و می‌رسند قوانینی که بر راستی و درستی دلالت می‌کند و این است که توانسته‌ایم به رهایی کامل برسیم. خلاصه این‌که اگر آموزش بگیریم به درمان قطعی هم می‌رسیم اگر آموزش نگیریم به درمان قطعی نمی‌رسیم! زیرا آموزش روی تفکر و اندیشه و روان ما تأثیر مثبت می‌گذارد و دانستن آموزش‌ها علمی است که حقیقتی را بیان می‌کند و ستون ما آموزش است.

نویسنده: مسافرکاظم لژیون هفتم
تنظیم: سایت بیهقی سبزوار 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .