English Version
English

سی‌دی‌های آموزشی پل ارتباطی بین مسافر و کنگره 60 هست

سی‌دی‌های آموزشی پل ارتباطی بین مسافر و کنگره 60 هست

چهاردهمین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی بیهقی سبزوار روزهای یکشنبه با استادی مسافر علی؛ نگهبان مسافر حسین و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه «چگونه از تعطیلات استفاده بکنیم» در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ رأس ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر؛ با تشکر از نگهبان جلسه و همچنین از راهنمای بزرگوارم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا این جایگاه را یک‌بار دیگر تجربه کنم، آموزش بگیرم و خدمت کنم. آخرین جلسه در سال ۱۴۰۲ با دستور جلسه چگونه از تعطیلات استفاده کنیم هست. سال جدید را به همه دوستان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که سال خوبی را در پیش رو داشته باشیم. با توجه به اینکه کنگره ۶۰ کار درمان اعتیاد را انجام می‌دهد درگذشته ایام تعطیلات نداشت اما جناب مهندس به این نتیجه رسیدند که با روش DST اگر مسافر در چهارچوب قوانین کنگره ۶۰ حرکت کند در تعطیلات عید نوروز و تعطیلات تابستانی مشکلی برای او پیش نمی‌آید. با توجه به روش درمانی کنگره ۶۰ که اگر فرد مصرف‌کننده روی برنامه و پروتکل درمان باشد اگر نگهبان انباری از خشخاش هم باشد به‌هیچ‌وجه تمایل به مصرف مواد را ندارد و هرگز دچار وسوسه نمی‌شود اما این دلیل نمی‌شود که وقتی وارد کنگره شدیم خودمان را در معرض خطر قرار بدهیم باید صبر داشته باشیم که این پروسه درمان تکمیل شود و سطح جهان‌بینی ما ارتقاء پیدا کند و به‌فرمان عقل نزدیک بشویم.
تعطیلات عید نوروز و تعطیلات تابستانی که فرصتی است برای خدمتگزاران کنگره ازجمله راهنماهای عزیز که اوقات فراغتی داشته باشند و بتوانند به امور شخصی خود بپردازند؛ اما در این ایام برای مسافران باید یک سری قوانین و مقررات رعایت شود که مشکلی پیش نیاید ازجمله رفتن به مسافرت‌های طولانی که باعث می‌شود براثر خستگی زیاد انرژی بیش‌ازحد از شما گرفته شود و دوز مصرف دارو جوابگوی خستگی شما نباشد و این باعث می‌شود انرژی زیادی از شما هدر شود؛ مورد بعدی اینکه امسال تعطیلات برای مسافران سفر اولی متفاوت از سال‌های گذشته است چراکه ما مثل قبل دغدغه مصرف مواد را نداریم و در ایام عید موقعیت بسیار مناسبی است که به خانواده؛ دوستان و آشنایان خود ثابت کنیم که ما دیگر انسان دوران مصرف نیستیم و تغییرات زیادی کرده‌ایم و این را باید در رفتار؛ گفتار و عملکردمان نشان بدهیم. برای دوستان سفر اولی یک موضوع دیگر هم هست که امکان دارد در ایام تعطیلات نوروز تمایل داشته باشند که با دوستان قدیمی خود دیداری تازه کنند و به‌گونه‌ای با آن‌ها برخورد نمایند که این افراد را به آمدن به کنگره تشویق نمایند درصورتی‌که چنین عملی برای مسافران سفر اولی لزومی ندارد و نیازی به معرفی کنگره ۶۰ نیست چراکه درصد دانایی شما در مقابل ندانستن‌های آن‌ها که با محیط کنگره آشنا نیستند و هیچ اطلاعاتی ندارند جوابگو نیست و ممکن است براثر عدم آگاهی آن‌ها سؤالاتی از شما پرسیده شود که نتوانید جوابی درخور و شایسته و منطقی به آن‌ها بدهید و این برای شما تخریب ایجاد می‌کند.
در ایام تعطیلات نوروزی با تصمیم راهنماهای محترم حتماً سی‌دی‌های آموزشی در نظر گرفته شده است تا از پروسه درمان دور نشوید و درواقع پل ارتباطی هست برای روزهایی که در جلسات عمومی و لژیون نیستید و از طریق همین سی‌دی‌های آموزشی جناب مهندس و استاد امین این زنجیره ارتباطی می‌تواند محفوظ بماند. این را نیز باید در نظر داشته باشیم که ما در دوران مصرف مسئولیت هیچ کاری را بر عهده نمی‌گرفتیم و سنگینی این بار مسئولیت به‌نوعی بر دوش خانواده ما بود و آن‌ها امید داشتند که ما یک روزی به زندگی سالم برگردیم؛ ما می‌توانیم در این دو هفته تعطیلات کنار خانواده خود باشیم و از دیدوبازدید فامیل و دوست و آشنا لذت ببریم و انرژی بگیریم. برای قدردانی از راهنماهای بزرگوار هم به‌گونه‌ای باشیم که فرمان‌برداران خوبی باشیم و ثابت کنیم که آموزش گرفته‌ایم و آن را در زندگی خود کاربردی نموده‌ایم و بعد از تعطیلات هم بدون هیچ مشکلی باانرژی بیشتری به کنگره برگردیم.
ما در دوران مصرف مشکلات و سختی‌های زیادی را متحمل شده‌ایم و همچنین اطرافیان خود را آزار داده‌ایم و امروز که سلامتی خودمان را به دست آورده‌ایم باید از آن مواظبت کنیم. این را نیز در نظر داشته باشید که راهنمای محترم نشان‌دهنده راه است و آن‌گونه نیست که دست ما همیشه در دست راهنما باشد که ما بتوانیم در مسیر درست باشیم. اگر به گذشته خود نگاه کنیم که از چه گذرگاه‌های سختی عبور کرده‌ایم و با آمدن به کنگره امروز به یک تعادل نسبی رسیده‌ایم موظف هستیم که مواظب سلامتی خودمان باشیم. انشالله که سال جدید با انرژی بیشتری به کنگره برگردیم. در خاتمه نیز این را از یاد نبریم که یک سال تمام راهنماها و مرزبانان و ایجنت محترم تمام‌قد در کنار ما ایستادند و همه جورِ ما را تحمل کردند تا به این آرامش و آسایش برسیم و این حال خوبمان را مدیون تمام خدمت گذاران کنگره ۶۰ مخصوصاً راهنماهای محترم هستیم که با کسب اجازه از نگهبان محترم تمام این عزیزان را به‌صورت ایستاده تشویق می‌کنیم.
ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید.


اعلام سفر رهایی از بند مواد:
مسافران ابراهیم؛ سعید؛ جواد؛ عباس؛ علی‌اصغر به راهنمایی مسافر عباس


 

اعلام سفر رهایی از بند نیکوتین:
مسافر علی از لژیون یکم ویلیام به راهنمایی مسافر محمد


انتخابات نگهبانی دوره سیزدهم:
انتخابات سیزدهمین دوره نگهبانی برگزار شد و مسافر علی‌اکبر از لژیون چهارم با کسب بیشترین آراء به‌عنوان نگهبان دوره سیزدهم انتخاب شد.


عکاس: مسافر غلامرضا از لژیون سوم
تایپ: مسافر محمدرضا از لژیون هشتم
تنظیم: سایت بیهقی سبزوار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .