English Version
English

خدمت کردن در کنگره سعادت است

خدمت کردن در کنگره سعادت است

جلسه دهم از دور هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی نمایندگی تاکستان با دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده کنیم" با استادی مسافر یوسف و نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر مهدی در روز یکشنبه مورخ 27 اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.
سخنان استاد:
از راهنمای محترم علی آقا سپاسگذارم که اجازه دادند تا در این جایگاه اولین مشارکت را داشته باشم. تشکر می‌کنم از دوستانی که باهم دلی و هم کاری باعث شدن نمایندگی خودمان آماد شود، این خیلی لذت‌بخش است و امیدوارم که قدر کنگره را بدانیم. واقعاً خیلی خوشایند است که ساختمان برای خود ما می‌باشد. من در کنگره آموختم که برای هر چیزی که دارم چه کم و چه زیاد شکر گذار باشم.
دستور جلسه امروز چگونه از تعطیلات استفاده کنیم است. امیدوارم که همه دوستان بعد از تعطیلات در کنگره حضورداشته باشند. من در این چند سال حضورم در کنگره، همیشه ساعتی که در کنگره بودم در تعطیلات همان حس حضور در جلسات را داشتم.

امیدوارم در تعطیلات از داشته‌های خود کمال لذت را ببریم، چون در کنگره آموزش داده می‌شود که همیشه قدر داشته‌ها را دانسته و از آن‌ها لذت ببریم.
آقا عطا همیشه میگویند که مراقب داشته‌های مانند خانواده، پدر، مادر یا هر چیز دیگر باشیم. یک‌وقت‌هایی است که وسیله‌ای که داریم ولی قدر آن را نمی‌دانیم را گم می‌کنیم و وقتی‌که دوباره همان را به دست می‌آوریم، کلی ذوق می‌کنیم. امیدوارم در سال جدید افراد بیشتری در کنگره حضور پیدا کنند. بودن در کنگره و همین‌طور خدمت کردن یک سعادت است که نصیب هرکس نمی‌شود. امیدوارم در سال جدید و تعطیلات آرامش خود را حفظ کرده و لذت ببریم.

مرزبان کشیک: مسافر حسن
تایپ: مسافر منصور لژیون دوم
تنظیم: همسفر پیمان
نمایندگی تاکستان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .