English Version
English

برنامه‌ریزی قبل از مسافرت مهم‌ترین اقدام است

برنامه‌ریزی قبل از مسافرت مهم‌ترین اقدام است

این جلسه دومین جلسه از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، ویژه مسافران نمایندگی دکتر مسعود؛ با استادی مسافر فرامرز، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر ولی، با دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟" روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲، رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان فرامرز هستم یک مسافر؛ خدا را شاکرم که بار دیگر این جایگاه را تجربه می‌کنم. در اوایل کنگره جناب مهندس می‌فرمودند که کنگره تعطیلی ندارد مگر بیمارستان را تعطیل می‌کنند؟ شاید برخی از کارکنان به مسافرت بروند ولی بیمارستان نفر کشیک دارد، کلانتری‌ها مگر تعطیل می‌کنند؟ ولی به مرور زمان یک‌سری قوانین اضافه شد مانند همین تعطیلات.
حال هدف ما از تعطیلات چیست؟ کار کردن مداوم هم جسم و هم روح را خسته می‌کند؛ البته تعطیلات و به مسافرت رفتن برای سفر دومی‌ها است چون سفر اولی‌ها بهتر است مسافرت نروند چون در حال درمان هستند و به‌دلیل تغییر آب‌وهوا در مسافرت به شهرهای دیگر، ممکن است سیستم بدنشان تغییر کند و باعث مشکل در سفرشان شود.
به قول جناب مهندس مسافرت رفتن به این معنا نیست که لزوماً به شهر دیگری بروید؛ می‌توانید درهمان شهر خودتان به جاهایی که نرفته‌اید بروید و دیدن کنید یا مشغول کتاب خواندن شوید. جناب مهندس هم تأکید کردند که در تعطیلات هر شخص دو سی دی بنویسد.
برنامه‌ریزی قبل از مسافرت مهم‌ترین اقدام است و نکته دیگری که جناب مهندس تأکید داشتند این بود که در تعطیلات از فضای مجازی و... فاصله بگیریم و بیشتر به خانواده بپردازیم و زمانی را به ورزش اختصاص دهیم. تعطیلات مانند یک گذرگاه است اگر از این گذرگاه عبور نماییم به یک انسان کارآزموده تبدیل می‌شویم امیدوارم که سفر اولی‌ها از این مرحله عبور کنند و به رهایی برسند.
از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از شما سپاسگزارم.

در ادامه گزارش تصویری از برگزاری مراسم افطار نمایندگی دکتر مسعود:

تایپ و تنظیم: مسافر مجتبی

عکس: مسافر ایمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .