English Version
English

ادامه روند نظم ایجاد شده در تعطیلات

ادامه روند نظم ایجاد شده در تعطیلات

جلسه‌ی دوم از دوره‌ی بیست و هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی راهنمای محترم تازه واردین مسافر عباس، نگهبانی مسافرعلی و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه‌ی «از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟» روز دوشنبه مورخه 28 اسفندماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
در مورد دستورجلسه باید بگویم: در ذهن خودم تعطیلات را به دو قسمت تقسیم کرده ام؛ کارهایی که سفر اولی ها باید انجام دهند و تعطیلات برای سفر دومی ها می باشد. سفر دومی ها که تکیفشان مشخص است، مثل من که با سی سال تخریب، کلی کار عقب افتاده دارم، خودم کارگر هستم و کارهای عقب افتاده زیادی در خانه دارم که باید به تعمییرات خانه هم برسم.

 


اما سفر اولی ها؛ به نظر من اگر بتوانند این عقیده را در خودشان ایجاد کنند که من یک بیمار هستم و باید در این یک سال خودم را قرنطینه کنم، به حرف راهنما گوش کنم و از سفر رفتن پرهیز کنم. چند راهکار به نظرم می رسد که امیدوارم برای دوستان کاربردی باشد، یک بار از آقای اکبر ممی زاده سوال کردم که در تعطیلات چه کارهایی انجام دهم؟ گفتند: بدن انسان یک تایمی دارد، که اگر آن را رعایت کنم، یکسال به اینجا آمده ام، در جلسات شرکت کرده ام، سر ساعت خودم را تنظیم کرده ام و وارد جلسه شده ام، اگر درتعطیلات هم این رویه را ادامه دهم، مثلا سر یک ساعتی سی دی بنویسم، در مورد کنگره مطالعه کنم و به طریقی از لحاظ حسی خودم را به کنگره وصل کنم، انرژی خوبی به دست می آورم. من خودم امتحان کرده ام و دیدم، واقعا می شود این کار را انجام داد و به انسان انرژی خوبی می دهد.

 


راهنمای عزیز اکبر آقا چندتا سفارش خوبی به ما می کرد که یکی این بود که می گفتند: در هفته حداقل یکبار با همسفرتان به رستوران بروید. در هر صورت در تعطیلات باید برنامه ریزی انجام دهیم تا با توجه به تعطیلی کنگره یک راهکاری ایجاد کنیم که انرژی خوبی به دست بیاوریم. در جهان بینی کنگره این را می گوید؛ انرژی منفی و مثبت در انسان وجود دارد، باید انرژی مثبت را در خود تقویت کنیم، امیدوارم که در آخر تعطیلات در بین سفر اولی ها برگشتی نداریم.

تنظیم و ارسال: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .