English Version
English

تعطیلات عید برای یک سفر اولی مانند یک گذرگاه سخت می باشد

تعطیلات عید برای یک سفر اولی مانند یک گذرگاه سخت می باشد

هشتمین جلسه از دوره سی و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران، با استادی راهنمای محترم مسافر حمید، نگهبانی مسافرمهدی و دبیری مسافر اسماعیل با دستور جلسه  "از تعطیلات چگونه استفاده می کنم؟"  دوشنبه 28اسفند‌ماه ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

 

سخنان استاد
خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم. پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را به شما تبریک عرض می نمایم. امیدوارم در سال جدید به همه خواسته های معقولتان برسید، خیلی خوشحال هستم که بهار قرآنی با بهار طبیعت باهم متقارن شده است و مسئله ای  که بیرون از کنگره وجود دارد این است که خیلی ها گله مند هستند که چرا ماه مبارک رمضان در عید نوروز قرار گرفته است ولی ما در کنگره به این سطح از آگاهی رسیده ایم که این اتفاق بسیار زیبا است. در اولین روز از سال 1400 که مصادف با کرونا شده بود جمعا 20نفر در جلسه حضور داشتند و همان افرادی که در جلسه بودن توانستند به رهایی برسند و از دیدگاه من کسانی که امروز در جلسه حاضر هستند قطعا به رهایی خواهند رسید. اما درباره "دستور جلسه از تعطیلات چگونه استفاده می کنم؟" به نظر من این دستور جلسه  می تواند یک تهدید و یا یک فرصت باشد و شامل سفر اولی ها و سفر دومی ها می گردد. در سفر اول به دلایل گوناگون باید از سفر خودداری کرد، اولین دلیل آن این است که راهنما فرمان می دهد که مسافر سفر اول حق مسافرت ندارد و رهجو بدون چون وچرا باید بپذیرد در غیر این صورت نقض فرمان است. در هنگام مسافرت اتفاقات غیر قابل پیش بینی ممکن است رخ دهد و یک مورد مهم دیگر این است که داروی مصرف درمناطق مختلف و شرایط آب و هوایی ممکن است جوابگوی نیاز سفر اولی نباشد و همین امر باعث می گردد که سفر وی با مشکل مواجه شود. من در سفر اولم مسافرت نرفته ام ولی دیده وشنیده ام  اشخاصی که در سفر اول مسافرت رفته اند به مراتب به مشکل خورده اند. همواره به رهجو های خود در لژیون گوشزد می کنم سعی کنید از تجربه دیگران استفاده کنید. تعطیلات عید برای یک سفر اولی مانند یک گذرگاه سخت می باشد که پس از عبور در پایان می توانند تبدیل به یک فرد کار آزموده شوند و یا این که سقوط کنند. در این مدت در مهمانی های خانواده گی، شب نشینی های طولانی یا هم صحبتی با افراد بیرون از اینجا که آموزش نگرفته و از هر دری سخن میگویند عیار مسافر سفر اول و میزان آموزش های دریافتی اش مشخص می گردد.

در تعطیلات حتما نظم سفر وخواب شب خود را حفظ نمائید. در این مدت آموزشهای خود را قطع نکنید و صوت جناب مهندس بسیار کاربردی و آرام بخش است و میتواند افکار منفی را به سمت مثبت سوق دهد. همچنین ازسایت کنگره60که دریایی از آموزش ها است غافل نشوید و در تعطیلات در شعبه بسته است اما دروازه آموزش ها از طریق سی دی ها، کتب و سایت کنگره در هر زمان در دسترس می باشد. در سفر دوم  در مسافرت باید عملکرد خوبی داشته باشیم  و دیگران آن را زیر نظر دارند و برخورد ما در ترافیک و با دیگران بسیار مهم است. در سفر دوم حس ما به خوبی کار می کند و ارتباطمان با هستی تازه برقرار می گردد به طوری که می توانیم از سبزی یک  سبزه و یا صدای باران نیزلذت ببریم. پیشنهاد من این است که در این مدت تعطیلات اعضای که در سفر دوم هستند فرصت خوبی است که خود را برای آزمون راهنمایی آماده نمایند. در کنگره 60 بخشی از کار درمان اعتیاد است و کار اصلی در اینجا فرا گرفتن علم زندگی و کاربردی کردن است .ما باید چه در خواب، چه در خاک و چه در ذهن زندگی خوبی داشته باشیم.

برگزاری سومین جشن افطاری در نمایندگی وحید

تایپ و ویرایش: مسافر مجتبی

عکس و ارسال: مسافر شایان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .