English Version
English

بزرگ‌ترین دستاورد کنگره برای من نظم بود

بزرگ‌ترین دستاورد کنگره برای من نظم بود

دهمین جلسه از دور هشتاد و پنجم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی شادآباد با استادی مسافر بهروز و نگهبانی مسافر امیر و دبیری مسافر عیسی با دستور جلسه  «چگونه از تعطیلات استفاده می‌کنیم؟»  دوشنبه 28 اسفندماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ شروع به کار نمود.


سلام دوستان بهروز هستم یک مسافر.
خدا را شکر می‌کنم بابت تجربه این جایگاه. از راهنمای عزیزم آقا جلال تشکر می‌کنم که اجازه دادند من این جایگاه را تجربه کنم. از راهنمای درمان سیگار خودم آقای رضوانی خیلی تشکر می‌کنم که مشارکت کردن را به من آموختند و من جرئت صحبت کردن در جمع را از ایشان آموختم.
هیچ‌وقت یادم نمی‌رود یک روز قبل از تولدم پسرم به من گفت اگر امکان دارد شب‌ها سرکار نروم و همین تلنگری برای من شد و به سراغ برادرم که قبلاً در کنگره درمان شده بود رفتم و او هم با خوشحالی راه کنگره را به من نشان داد.
یک ماهی از سفرم نگذشته بود که به تعطیلات عید رسیدیم در آن‌وقت راهنمایم اصرار می‌کرد که هیچ سفر اولی حق سفر ندارد و من این را آن موقع نمی‌فهمیدم و این برای من همیشه سؤال بود که چرا یک سفر اولی حق مسافرت ندارد؛ اما الآن که رها شدم می‌فهمم که چرا راهنمایم اصرار می‌کرد که ما سفر اولی‌ها به مسافرت نرویم شاید باعث می‌شد که من در مسافرت سفرم را خراب کنم و خدا را شکر می‌کنم که به صحبت‌های راهنمایم گوش کردم.
تعطیلات عید برای من فرصتی شد که سی‌دی‌های عقب‌افتاده خود را بنویسم من سه ماه قبل از پایان سفرم تمام ۴۰ سی دی خود را نوشته بودم.
در کنگره من نظم را آموختم و همین نظم باعث شد من به تمام‌کارهای عقب‌افتاده خودم برسم بزرگ‌ترین دستاورد کنگره برای من نظم بود در کنگره یاد گرفتم موقعیتی که خدا به من داده از آن موقعیت به نحو احسن استفاده کنم و نگران فردای خودم نباشم. اکنون هر اتفاقی که برایم می‌افتد آن را به فال نیک می‌گیرم خواه آن اتفاق، اتفاق بدی باشد. الآن دیگر نسبت به هر اتفاقی که برایم می‌افتد حس بدی ندارم و الآن به این درک رسیدم که اتفاقات و مشکلات زندگی من را می‌سازد و نقطه تحمل من را بالا می‌برد. الآن می‌فهمم که اگر مشکلات نباشد زندگی همیشه یکنواخت است و با مشکلات است که ما به پختگی و تجربه می‌رسیم.
ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید
تایپ، ارسال عکس: واحد سایت نمایندگی شادآباد
لژیون خدمتگزار: لژیون چهارم
مرزبان کشیک: مسافر خدا مراد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .