English Version
English

تعطیلات نورزی در کنگره 60

تعطیلات نورزی در کنگره 60

دومین جلسه از دوره هفدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی یحیی زارع میبد با استادی مسافر حمیدرضا، نگهبانی مسافر ناصر و دبیری مسافر محسن با دستور جلسه «از تعطیلات چگونه استفاده میکنیم» یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 16 آغاز به کار کرد.  

  

خلاصه سخنان استاد:
در ابتدا از راهنمای خوبم آقا محسن و نگهبان عزیز تشکر می‌کنم که به من این اجازه رو دادند تا در این جایگاه حضور یابم؛ و پیشاپیش عید نوروز را به همه عزیزان تبریک گفته و سفارش من به همه همسفران عزیز این است که مراقب نیروهای منفی که فرصت‌طلب هستند و در این مواقع بیشتر به سراغ ما می‌آیند باشند. سالی که گذشت برای من سال بسیار پربار و بسیار مثبتی بود و من با همه فراز و نشیب‌های که در درمان تجربه کردم بسیار خرسندم و خدا را شاکرم، در کنگره در طول سال یک ماه تعطیلی در نظر گرفته شده که 15 روز آن در فصل بهار و 15 روز دیگر آن در فصل تابستان است. این تعطیلات فرصتی است که انسان در بند مواد خود را محک بزند و درمان خود را با خواست قوی خویش به واقعیت تبدیل کند و از تاریکی به دور بماند و اگر ارتباط رهجو و کنگره قطع شود آسیب زیادی می‌بیند و شاید هرگز به مقصد نرسد ولی ما آمده‌ایم به کنگره تا به درمان برسیم و این اعتقاد قلبی ماست شاید بعضی‌ها اعتقاد به ترک مواد دارند که این به معنای دوری از مواد است نه درمان واقعی. کنگره به‌طورکلی اعتقاد و ایمان به درمان دارد.

    

آنهای که که در این زمان حساس به کنگره آمدند هنوز تصمیم قطعی نگرفتن شاید این تعطیلات به ضرر آنها باشد لذا هوشیاری و بیداری آنها را می طلبد که وقت گرانبهای خود را به بطالت نگذرانند و همانند گذشته در حال مصرف نباشند و سعی و کوشش نمایند که درمان را بطور قطع و یقین و کامل انجام دهند و گذشته های سراسر درد و رنج و حرمان خویش را فراموش کنند و سعی کنیم که خانواده با حضور گرم ما رو به رو شود . و فاصله های قبلی را جبران کنیم و از آن بیخیالی های در دوره مصرف و از بی عهدی ها در خانواده و کمبود های محبت به خانواده را انشالله جبران کنیم . در گذشته تمام تعهدات ما نسبت به خانواده و جامعه در مرحله دو و سوم زندگی ما قرار میگرفت در حالی که ما در مرحله اول به فکر مواد مورد نیاز خود بودیم . این امر در این فرصت طلائی باید به لطف خدا جبران شود تا خانواده بیش از این از رفتارهای نادرست ما آسیب نبینند و پله های درمان را به درستی طی کرده و به درمان نهائی برسیم و به وظایف و مسئولیتها و تعهدات اخلاقی خود نسبت به خانواده و خود و جامعه انجام دهیم تا که اگر خدا بخواهد جبران مافات شده و ما را به صراط مستقیم هدایت کند . ممنون از اینکه به حرفهای من گوش کردید.

سال نو بر تمامی اعضای کنگره 60 مبارک و سرشار از شادی و محبت.

 

 

نگارش و تدوین : مسافر رضا لژیون هفتم

عکس : مسافر محمد لژیون پنجم

تایپ و بارگزاری سایت : مسافر رضا لژیون چهارم

مرزبان کشیک : مسافر ماشاالله

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .