English Version
English

من مصرف‌کننده بعد از چندین سال آمده‌ام

من مصرف‌کننده بعد از چندین سال آمده‌ام

اولین جلسه از دور دهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، روزهای یکشنبه نمایندگی قائم‌شهر، با استادی راهنما مسافر رحیم، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافرعلی اکبر با دستور جلسه «چگونه از تعطیلات استفاده می کنیم» یکشنبه 27 اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
 

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان رحیم هستم یک مسافر. از حسن آقا نگهبان جلسه متشکرم که این فرصت را به من دادند تا یک‌بار دیگر این جایگاه را تجربه کنم و آموزش بگیرم، همچنین خدا قوت می‌گویم به گروه آشپزی که در حال زحمت کشیدن در این ماه پرفیض و برکت هستند. همان‌طور که می‌دانیم تمام دستور جلساتی که آقای مهندس در کنگره 60 قراردادند، همه به‌نوعی دارای یک فلسفه‌ی عمیق می‌باشند. من امروز در حال فکر کردن به این قضیه بودم که آقای مهندس فقط مسئله‌ی درمان اعتیاد و متد DST را برای ما حل نکرده است؛ بلکه برای جامعه‌ی بشری بسیاری از علوم عقلی و نظری و بیماری‌های صعب‌العلاج مثل سرطان و ام‌اس را هم در حال حل کردن می‌باشند. انشا الله آیندگان خواهند دید که عظمت کنگره چقدر بالا است و چقدر علم کنگره گسترده و کاربردی است.
ما در کنگره نیامدیم تا مهندس یا خلبان تربیت کنیم. ما فقط برای درمان اعتیاد به اینجا آمدیم تا کسانی را به حال خوش برسانیم، یک نفر را رها کنیم و به صلح و آرامش و زندگی برگردانیم. این صلح و آرامش چگونه به دست می‌آید؟ زمانی که دقت می‌کنیم می‌بینیم که در کنگره 60 همه‌ی این‌ها وجود دارد.
ما در وادی سیزدهم چهار نهر داریم که عبارت‌اند از: عقل، ایمان، عشق و خمر. آخرین نهر آن خمر است. خمری که در آن شراب‌هایی است که ما می‌خوریم، سرمست می‌شویم و هیچ‌گونه خماری نداریم. این خمر همان سیستم شبه افیونی و یا سیستم ایکس بدنمان است. من مصرف‌کننده بعد از چندین سال آمده‌ام تا خمر و یا سیستم ایکس خود را زنده کنم. اگر سیستم ایکس خود را زنده کردم می‌توانم عاشق شوم، اگر درستش نکنم هرگز نمی‌توانم عاشق شوم و همه‌چیز به‌نوعی مصنوعی است. عشق به فرزند، الکی و صوری است، اولین شرط عشق به پدر و مادر و یا هر چیز دیگری این است که سیستم خمر من درست باشد تا بتوانم عاشق بشوم و بتوانم به وادی عشق و محبت برسم و بتوانم بفهمم که در کجای این جهان هستی هستم. در آن زمان می‌توانم عاشق پدرم، مادرم، خدا، خودم و تمام هستی بشوم.
در آخر می‌خواهم یک نکته‌ی بسیار مهم را گوش زد کنم. ایام ایام تعطیلات و دیدوبازدید است. کسانی که رهاشده‌اند از رهایشان صیانت و نگهداری کنند و آنانی که سفر اولی هستند مراقب باشند که موقعیتشان را از دست ندهند. انشا الله که با آموزش‌های ناب کنگره به رهایی برسیم و با بازسازی سیستم خمر خود بتوانیم دوباره عشق شویم. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید ممنون و متشکرم.


تایپ و ارسال: مسافر احسان لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .