English Version
English

تعطیلات مانند یک مخزن انرژی عمل می‌کند

تعطیلات مانند یک مخزن انرژی عمل می‌کند

بهار قرآن و بهار طبیعت را به همه عزیزان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم سال خوب و خوشی همراه با اتفاقات خوب پیش رو داشته باشید. طبق فرمایشات آقای مهندس که فرمودند: برای تعطیلات مهم‌ترین کار این است که از قبل برنامه‌ریزی کنید و این‌که تعطیلات باید باشد، بودجه هم باشد و برای تعطیلات باید هدف داشته باشیم. من رهجو زمانی که به‌عنوان مسافر یا همسفر در حال آموزش و فعالیت هستم تعطیلات می‌تواند وسیله‌ای باشد برای این‌که خودم را محک بزنم. تعطیلات کنگره آزمایشی برای شناخت بیشتر خودمان و این‌که در کجا و در کدام نقطه از زندگی قرار داریم است و این‌که بسنجیم به‌تنهایی و بدون کمک راهنمای خود در برابر هر مسئله‌ای چه رفتاری را از خود نشان می‌دهیم و تا چه حد توانسته‌ایم به‌فرمان عقل نزدیک شویم.


ما برای سال نو به خانه‌تکانی می‌پردازیم و خیلی خوب است که خانه دل را هم از ضد ارزش‌هایی مثل کینه، حسد، غیبت، مقایسه، چشم و هم‌چشمی و ... پاک‌کنیم و عشق، محبت، ایمان و دوستی را جایگزین آن نماییم و این ایام فرصت خوبی است که بیشتر با خانواده باشیم و قدر آن را بدانیم و شکرگزار خداوند باشیم و با رعایت اصول اوقات خوشی را سپری کنیم. ما انسان‌ها در زندگی و حیات خود نیاز به استراحت و تعطیلات داریم؛ چون کار زیاد باعث می‌شود فکر نکنیم و ضربه شدیدی به ما می‌زند. ما در کنگره طبق آموزش‌ها یاد گرفته‌ایم و می‌دانیم که نیروها باید در یک‌فاصله زمانی استراحت کنند تا انرژی و نیروی کافی برای فعالیت دوباره را به دست بیاورند و تعطیلات مانند یک مخزن انرژی عمل می‌کند.

به لطف خداوند تعطیلات امسال با تعطیلات سال‌های گذشته برای من، خانواده‌ام و مسافرم که به‌خوبی با خواسته محکم درونی دارند سفر می‌کنند رنگ، بو و عطر دیگری دارد و به لطف خداوند و آموزش‌های کنگره هرروز شاهد تغییرات مسافرم چه ازنظر جسمی، چه ازنظر جهان‌بینی و نوع نگرش ایشان نسبت به زندگی هستیم. من و مسافرم در ایام تعطیلات سعی می‌کنیم وظایف خود را نحو احسن انجام دهیم و از آموزش‌ها عقب نمانیم. خداوندا سپاسگزارم بابت آرامشی که داریم. شاکر آقای مهندس، زحمات ایشان و خانواده محترمشان هستیم. امیدوارم تعطیلات عید به همه شما خوش بگذرد و در ایام عید مراقب خودتان باشید روز و روزگار بر شما خوش باشد.

رابط خبری: همسفر نرگس مرزبان خبری بوستان ولایت
نویسنده: همسفر مهین رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون چهارم) از نمایندگی پرستار در بوستان ولایت (ورزشبان رشته ورزشی دارت)
ویراستاری و ارسال: همسفر فاطمه راهنمای لژیون چهارم نمایندگی شهرری
گروه ورزش همسفران کنگره ۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .