English Version
English

تعطیلات، محکی است برای افراد کنگره

تعطیلات، محکی است برای افراد کنگره

همه به‌طرف نور در حرکت هستیم و در نهایت به قول قاضی، پنهان در اعماق تاریکی در سطح اقیانوس پدیدار می‌شود و هرچه باشد به ساحل رانده خواهد شد. می‌آید از کف به سطح اقیانوس، از عمق تاریکی می‌آید به روشنایی و بعد می‌رود به‌طرف ساحل. آنچه اتفاق می‌افتد نیز به‌تدریج است؛ اما در نهایت از قطره‌ای چون اقیانوس پدیدار می‌گردد تا ما آن را چگونه پذیرا باشیم.

خدا را شاکر و سپاسگزارم که اذن ورود به کنگره۶۰ را به من داد و از استاد عشق، آقای مهندس، خانواده محترمشان و راهنمایان عزیزم تشکر می‌کنم. در سی‌دی تعطیلات، آقای مهندس می‌فرمایند: کار ما درمان اعتیاد بود و با مصرف‌کننده سروکار داشتیم؛ ایشان فکر می‌کردند که کنگره۶۰ مانند بیمارستان است و همیشه باید کنگره به فعالیتش ادامه بدهد، بدون هیچ تعطیلی! قبلاً حرفی از تعطیلات نبود ولی امروزه با حل شدن این موضوع یعنی درمان شدن مصرف‌کنندگان و حتی درمان بیماری‌های لاعلاج، توسط آقای مهندس و با آموزش جهان‌بینی در کنگره، آقای مهندس تعطیلات را در کنگره لحاظ کردند.

به فرمایش آقای مهندس بهتر است سفر اولی‌ها در زمان تعطیلات به مسافرت نروند؛ چون ارتباط آن‌ها با کنگره کم می‌شود و ممکن است نیروهای منفی و بازدارنده به سراغ آن‌ها بیاید و باعث شود که آن‌ها را از هدفشان دور کند و از مسیر خارج شوند؛ ولی برای افراد سفر دومی که در کنگره خدمت می‌کنند و وقت کمتری در کنار خانواده سپری می‌کنند تعطیلات، بهترین زمان برای مسافرت با خانواده است تا زمان بیشتری را در کنار خانواده باشند.

تعطیلات به این منظور نیست که ما سی‌دی ننویسیم، زیرا ما کنگره‌ای هستیم و باید هر هفته یک سی‌دی را بنویسیم تا از آموزش‌ها فاصله نگیریم؛ انسان همیشه باید در حال آموزش دیدن باشد. ما انسان‌ها همیشه در صور پنهان یک جنگ درونی داریم؛ این جنگ، جنگ افکار و اندیشه است و سلاح آن چیزی نیست جز آموزش‌های کنگره؛ اگر آموزش‌ها را به‌خوبی ببینیم، می‌توانیم بر این جنگ درونی و در مقابل نیرو‌های منفی پیروز شویم و در مسیر اصلی خودمان یعنی رسیدن به هدف قرار بگیریم.

تعطیلات، محکی است که تک‌تک افراد کنگره با عملکردشان ببینند که چقدر درست آموزش دیده‌اند و حتی زمانی که در تعطیلات کنگره به سر می‌برند آیا درست عمل می‌کنند و از مسیر رسیدن به هدفشان خارج نمی‌شوند؟

در آخر پیشاپیش  فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو را به تک‌تک  افراد کنگره۶۰ تبریک عرض می‌کنم. انشاالله سالی پر از آرامش، شادی، موفقیت و سلامتی برای تک‌تک اعضای کنگره باشد. از همه خدمتگزاران در کنگره۶۰ به‌ویژه خدمتگزاران در قسمت سایت سپاسگزارم.

نویسنده: راهنمای ویلیام، همسفر نسیم؛ رشته ورزشی والیبال
عکس و ویراستاری: همسفر پرتو مرزبان خبری نمایندگی پارک ایراندخت شهرکرد
ارسال: راهنما همسفر بنفشه نمایندگی خواجو
گروه ورزش همسفران کنگره ۶۰

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .