English Version
English

در تعطیلات برنامه ‌ریزی درست داشته باشم

در تعطیلات برنامه ‌ریزی درست داشته باشم

ابتدا بابت حضورم در کنگره۶۰ شاکر خداوند، آقای مهندس و خانواده محترمشان هستم و از راهنمای محترم، خانم پریسا و ایجنت و مرزبانان بابت فرصت خدمت، کمال تشکر را دارم. من در این دو هفته تعطیلات وظیفه دارم با تفکر و اندیشه برای کارهای خود برنامه ریزی داشته باشم و با به کارگیری آموزش‌هایی که تا به حال دیده‌ام، زندگی سرشار از آرامش و شاد، همراه با تعادل جسم و روان برای خانواده و خود به ارمغان بیاورم و خودم را محک بزنم ببینم آیا می‌توانم آموزش‌هایی که در طی مدت حضورم در کنگره فرا گرفته‌ام، کاربردی کنم یا نه؟

خوشبختانه ماه مبارک رمضان را که همزمان با تعطیلات است پیش رو داریم؛ فرصت خوبی است تا ببینم چقدر می‌توانم روزه بگیرم و جسمم را که سالها براثر بیماری‌های سخت، توان روزه‌داری نداشته است با اُصول و کمک سی‌دی اتوفاژی بازسازی کنم؟ تعطیلات فرصت خوبی است که بتوانم به عنوان یک همسفر در کنگره ۶۰، برای گرفتن شال مقدس راهنمایی از دستان پرتوان آقای مهندس تلاش کنم و این امر با کوشش و خواندن مطالب و نوشتن سی‌دی‌ها میسر است. از فرصت استفاده کنم و به طبیعت بروم و از طبیعت الگو بگیرم تا مانندٍ درختان استوار و محکم به سمت مسیر زندگی حرکت کنم.

یکی از اهداف آقای‌مهندس از قرار دادن این دستور جلسه این است که، مسافر و همسفر ببینند چقدر می‌توانند بدون کمکِ راهنما و عدم حضور در کنگره، در مسیر درمان باشند و آیا می‌توانیم آموخته‌ها را با کمک سی‌دی‌ها، تفکر سالم و ورزش به کار بگیریم؟

با ورودم به کنگره با کمک روش DST و ورزش دارت و در ادامه تیروکمان، سعی بر توانمند‌سازی جسم دارم. با امید به خدا به سمت سلامتی جسم می‌روم و با تفکر، طبق کلام آقای‌ مهندس به طرف ارزش‌ها پیش می‌روم تا با حرکت راه نمایان شود، چون پایان هر نقطه سرآغاز  خط دیگری است؛ پس هیچ وقت از درگاه قدرت مطلق نباید ناامید شد.

از مسافرم تشکر می‌کنم بابت اینکه من را با این مکان مقدس آشنا کرد. یک زندگی شاد و سرشار از آرامش را در سال جدید برای همه آرزومندم و در آخر کلامم را با پیام سفر اول به پایان می‌رسانم؛ «همسفر! تو بر مرکبی نشسته‌ای که گرچه دیر به مقصد می‌رسی؛ اما سالم و کامیاب خواهی رسید؛ پس عجله مکن و در جای خود بنشین و تا مقصد به آنچه علاقه داری مشغول باش تا به کمک خودت و یاری همسفران به پایان نقطه برسی؛ اما بیندیش وقتی این سفر تمام شد، آنجا تو را پاداشی نیکو خواهد بود و آن پاداش، بندِ عشقی است که بین تو و قدرت مطلق اللّه برقرار می‌گردد.»


نویسنده: همسفر زهرا ورزشبان دارت از پارک پرنیان فولادشهر
ویراستار: همسفر افسانه ورزشبان والیبال از پارک پرنیان فولادشهر
ارسال: همسفر اعظم ورزشبان رشته ورزشی شطرنج، نمایندگی‌ صالحی
گروه ورزش همسفران کنگره ۶۰
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .