English Version
English

ما باید در اینجا ظرف‌های خالی‌مان را پرکنیم

ما باید در اینجا ظرف‌های خالی‌مان را پرکنیم

سومین جلسه از دوره ششم لژیون سردار نمایندگی شادآباد با استادی راهنمای محترم مسافر حسین، نگهبانی مسافر جلیل، دبیری مسافر رضا و خزانه‌داری مسافر شعبان با دستور جلسه «نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی کنگره 60» در مورخ 23 اسفند‌ماه سال 1402 رأس ساعت 15:45 در نمایندگی شادآباد آغاز به کارکرد.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر.

خدا را شکر می‌کنم که بازهم توانستم در این جایگاه خدمت کنم و در کنار شما سروران عزیز حضورداشته باشم. ماه مبارک رمضان هم بر همه شما مبارک باشد و امیدوارم که بهره کافی را از این ماه ببرید.
دستور جلسه این هفته نقش خدمت‌های مالی در دستاوردهای کنگره ۶۰ چه می‌باشد؟
خوب من با یک حال خرابی سال‌ها پیش وارد کنگره شدم و راه درمان برای من باز شد و من درمان شدم. آقای مهندس می‌فرمایند اول باید ندانی را بدانی تا بدانی را بدانی. ما باید در اینجا ظرف‌های خالی‌مان را پرکنیم. کسانی در اینجا موفق هستند که پس‌ازاینکه آموزش‌ها را گرفتند شروع به خدمت می‌کنند.
من در اینجا فهمیدم که انسان بها دارد و هیچ‌چیز فانی نیست. خداوند می‌گوید از چیزهایی که به تو بخشیده‌ایم ببخش تا حس‌های جدید را بتوانی تجربه کنی. آقای مهندس مرتباً می‌گوید که فعلهمها فجورها و تقواها. مرتباً الهامات و القائات به سمت ما می‌آید و این ماییم که باید تصمیم بگیریم کدام‌یک را دریافت کنیم. خوشا به حال کسی که این الهامات را دریافت می‌کند و آن را در زندگی کاربردی می‌کند و آقای مهندس می‌فرماید این الهامات، برای بیداری و آگاهی می‌باشد. باید تغییرات مثبت در وجود من اتفاق بیفتد و من به آدم بهتری تبدیل شوم وگرنه مجبورم که دوباره وارد چاه تاریکی شوم.


ما در کنگره باید اندازه خود را بدانیم، باید بدانیم که چقدر تخریب ایجاد کرده‌ایم و چقدر برداشت باید بکنیم. خوش به حال کسانی که صحبت‌های آقای مهندس را سرمشق و الگوی خود قرار می‌دهند و آن را کاربردی می‌کنند. تا فهم بخشش در انسان به وجود نیاید نمی‌تواند ببخشد. من به‌عنوان یک مسافر در کنگره ۶۰ وظیفه خودم می‌دانم که همه جوره در کنگره خدمت کنم و خدماتی که آقای مهندس به کنگره کرده‌اند را به‌گونه‌ای جبران کنم. دیگران کاشتند و ما خوردیم والان نوبت ماست که بکاریم تا دیگران بخورند.

 

از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید متشکرم.
تایپ، ارسال عکس: واحد سایت نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .