English Version
English

تعطیلات، بهترین فرصت برای آموزش

تعطیلات، بهترین فرصت برای آموزش

جلسه‌ی نهم از دوره بیست و هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ نمایندگی رودهن با استادی مسافر هادی، نگهبانی مسافر محمدرضا و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه «از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟»  روز شنبه 26 اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت 16 آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
به نظر من آقای مهندس این دستور جلسه را به سفر اولی ها اختصاص داده‌اند و قصد داشتند تا به آن‌ها بیاموزند که چگونه به بهترین شکل از تعطیلات استفاده کنند. در گذشته این تعطیلات برای کنگره 60 وجود نداشت، اما چند سالی است که ایشان تصمیم گرفته‌اند تا این تعطیلات را برگزار نمایند، در ابتدا یک هفته اول نوروز تعطیل بود و بعد رفته رفته هفته‌ی دوم هم به آن اضافه شد.
طبق تجربیات من در سفر اول نباید به مسافرت رفت، یک سفر اولی در ابتدا باید ده ماه به بهترین شکل سفر نماید و پرونده‌ی اعتیادش را ببندد و سپس به هر نقطه‌ای که خواست سفر کند و از سفرش نهایت لذت را ببرد.



حال می‌فهمم که چرا راهنمایم به من اجازه نمی‌داد که به مسافرت بروم، من افراد متعددی را دیدم که در سفر اولشان به مسافرت رفتند و سفر خود را خراب نمودند. من در طول سفر اول با یک مسئله‌ی بسیار مهمی رو به رو شدم و به همین جهت باید چند روزی را به مسافرت کاری می‌رفتم تا به کارم رسیدگی کنم، با وجود اینکه این مسئله برایم از اهمیت بالایی برخوردار بود اما راهنمایم به من این اجازه را نداد و به من گوش زد کرد که اگر به مسافرت بروم سفرم را خراب خواهم کرد، من هم از دستور ایشان پیروی کردم و به موفقیت رسیدم.
من روی صحبتم با سفر اولی هاست، اگر تازه به لژیون آمدید، یا مدتی است که از سفرتان می‌گذرد و حتی اگر در پله‌های پایانی سفرتان هم هستید به مسافرت نروید و گوش‌به‌فرمان راهنمایتان باشید تا در پایان نقطه به موفقیت دست یابید. این حرف من شعار نیست بلکه خود من هم این تجربه را داشتم، من در پله‌ی یک گرم سی روز بودم که به تعطیلات عید برخوردم اما بازهم راهنمای من اجازه‌ی اینکه من به مسافرت بروم را به من نداد.
اگر راهنما اجازه‌ی انجام کاری را به شما نمی‌دهد فقط و فقط به این دلیل است که می‌خواهد موفقیت شمارا ببیند، شما زمانی متوجه این حرف من می‌شوید که به رهایی برسید.
حال چگونه از تعطیلات به بهترین شکل استفاده کنیم؟ آقای مهندس در یکی از سی دی هایشان میگویند که ما باید به دست نفسمان کار دهیم تا نفس به دست ما کار ندهد، ما منابع بسیار زیادی در کنگره داریم که می‌توان از آن بهره‌مند شد، در این تعطیلات سی دی بنویسید، کتاب و جزوه بخوانید و به‌نوعی با آموزش‌های شیرین کنگره خود را سرگرم کنید، وقتی پرونده‌ی اعتیاد را برای خود ببندید متوجه می‌شوید که مسافرت چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد و کلید دست‌یابی به این لذت یک سفر درست ده‌ماهه است.

دریافت گل رهایی مسافر محسن، رهجوی راهنمای محترم مسافر مهرداد:

دریافت گل رهایی مسافر ایرج، رهجوی راهنمای محترم مسافر عباس:

در ادامه برگزاری مراسم افطاری:

عکاس: مسافر علی
تنظیم و ارسال:مسافر امیر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .