English Version
English

تعطیلات؛ بهترین فرصت برای کاربردی نمودن آموزش ها

تعطیلات؛ بهترین فرصت برای کاربردی نمودن آموزش ها

یازدهمین جلسه از دوره چهل و یکم کارگاه‌های آموزشی عمومی  کنگره ۶۰، ویژه مسافران  و همسفران؛ با استادی مسافر کیومرث ، نگهبانی مسافر مرصاد و دبیری مسافر امید با دستور جلسه " از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟  "شنبه 26 اسفند‌ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد
خداوند را شاکرم که این جایگاه را تجربه نمودم تا بتوانم خدمت کنم. دستور جلسه امروز چگونه از تعطیلات استفاده می‌کنم؟ می‌باشد. در وهله اول، تعطیلات به جهت خدمتگزاران کنگره60 به وجود آمده تا عزیزان بتوانند از این فرصت برای بازیابی انرژی خود استفاده کرده و همچنین به کارهای شخصی خود بپردازند و بیشتر در کنار خانواده‌های خود باشند. عزیزانی که سفر اولی هستند، می‌توانند از این فرصت برای نوشتن سی دی و مطالعه کتاب 60 درجه و سایر نوشتارهای کنگره استفاده کنند. خواب شب در سفر اول بسیار مهم است. تعطیلات گذشته، من در اواخر سفر اول بودم و توصیه راهنمایم این بود که به مسافرت نروم؛ اما من به مسافرت رفتم؛ اگرچه این مسافرت، 3 روز بیشتر طول نکشید؛ ولی در همین مدت کوتاه، نظم در خوابی که بسیار ‌سخت به دست آورده بودم، خراب شد و حدود یک ماه طول کشید تا بتوانم مجدداً، خوابم را مرتب کنم؛ همچنین رانندگی‌های طولانی‌مدت و اختلاف در آب‌وهوای شهرهای دیگر، روی خواص دارویی OT اثر می‌گذارد.

ایام تعطیلات، زمان بسیار مناسبی برای نیروهای منفی است تا بتوانند ما را از مسیر خارج کنند و ابزار مقابله با آن‌ها، آموزش‌ها و آگاهی‌هایی است که در کنگره به دست آورده‌ایم و این فرصت مناسبی است تا بتوانیم آن‌ها را کاربردی کنیم. در تعطیلات سال قبل، تعدادی از هم لژیونی‌های من در تعطیلات عید، سفر خود را خراب کردند که دلیل اصلی آن، نشست و برخواست با افراد مصرف‌کننده و نداشتن آگاهی لازم بود؛ قطعاً بعدازاین تعطیلات، بیشتر قدر کنگره را خواهیم دانست؛ زیرا افرادی که از آموزش‌های کنگره دور باشند، سطح انرژی آن‌ها پایین آمده و در ادامه، طعمه نیروهای منفی خواهند شد. پیشاپیش، سال جدید را خدمت شما عزیزان تبریک عرض می‌ نمایم و امیدوارم در کنار خانواده، بهترین بهره را از این تعطیلات ببرید.

برگزاری دومین جشن افطار در نمایندگی وحید

 

.

تایپ و ویرایش: مسافر مهدی

عکس و ارسال: مسافر شایان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .