English Version
English

تعطیلات، نمایش تغییر

تعطیلات، نمایش تغییر

پنجمین جلسه از دوره هشتاد و ششم کارگاه‌های عمومی کنگره 60 نمایندگی آکادمی با استادی مسافر آرمین، نگهبانی مسافر فرزاد و دبیری مسافر سغید با دستور جلسه "از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنم؟" شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان آرمین هستم یک مسافر، خیلی خوشحالم که جلسه دیگری در خدمت شما هستم و می‌توانم آموزش بگیرم.
دستور جلسه امروز دو بخش دارد؛ یکی در مورد اینکه از تعطیلات چگونه استفاده کنیم؟ و بخش دوم تولد مسافر امیر است.
اگر بخواهم تجربیات خودم را در مورد این دستور جلسه بگویم، گام اول این است که بدانم برای چه در کنگره۶۰ هستم و لازمه یک سفر خوب چیست؟ تکلیف ما را جناب مهندس دژاکام در جملات خود مشخص کرده که در هنگام انجام سفرDST، مسافرت رفتن مجاز نیست زیرا نه می‌توان زمان‌بندی درستی داشته باشیم و نه اختیار زمان و مکان سفر در دست ماست بنابراین باعث می‌شود در سفر DSTکه مهمترین سفر یک مصرف کننده است اختلال به وجود آید.
از دو منظر می‌توان به این دستور جلسه نگاه کرد یکی برای سفر اولی ها و دوم برای سفر دومی ها؛ برای سفر اولی ها می‌توانند از این تعطیلات برای ریکاوری استفاده کنند و مورد دیگر اینکه به این فکر کنند که تا اینجای سفر چگونه پیش آمده‌اند و چند درصد توانسته‌اند از آموزه‌ها بهره‌برداری کنند. اگر سی دی را باید می‌نوشتم و انجام ندادم، از این فرصت استفاده کنم و بنویسم.


اما سفر دومی‌ها بخشی را داریم به عنوان جبران خسارت که تعطیلات دو هفته‌ای، بهترین زمان است تا از خانواده خود جبران خسارت کنیم و این ایام بهترین زمان است که به آنها ثابت کنیم حالمان خوب است و نشان دهیم که تغییرات در روش DSTبه خوبی در ما نهادینه شده و همچنین برای کسانیکه می‌خواهند برای کمک راهنمایی مطالعه کنند این تعطیلات بهترین زمان است
اما در مورد بخش دوم تولد مسافرامیر، او بسیار پشتکار داشت از همان ابتدا که سفرش را آغاز کرد. اگر بخواهم از خصوصیت های اخلاقی او بگويم بسیار آموزش‌ها را دنبال می‌کند.
اینکه می‌گویند راهنما خود را در رهجو می‌بیند گویا امیر گذشته من بود و در کنار او گره هایی را مشاهده کردم که باید آنها را باز می‌کردم زیرا اگر خودم از آن عبور نمی‌کردم نمی‌توانستم آن را به او آموزش دهم.
خوبی دیگر او این است که برای خدمت کردن همیشه آماده است در ساختمان سیمرغ خدمت مي‌کند و افتخار می‌کنم به داشتن همچنین رهجویی، در OTبخش پورتال خدمت می‌کند وهر زمان که کنگره ۶۰ به نیروی انسانی لازم داشته، حاضر بوده و امیدوارم سال آینده بتواند شال کمک راهنمایی را بگیرد.

ممنون که به صحبت های من گوش دادید.


سلام دوستان امیرهستم یک مسافر، همیشه راهنمای عزیزم می‌گفتند که تصویر تولد رهایی از مواد را تجسم کن و این تصور خیلی به من کمک می‌کرد تا به این روز برسم.
تشکر می‌کنم که بعد از رهایی به من خدمت دادند و این خدمت به بزرگ شدن من خیلی کمک کرد.وقتی فکر می‌کنم به کاری که کنگره۶۰ در بدترین حال من برایم انجام داد، دیگر به خودم اجازه نمی‌دهم که هرگونه ميخواهم رفتار کنم و سعی می‌کنم گوش به فرمان باشم.
از راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم که به من در این حرکت کمک کردند.
سلام دوستان محمدرضا هستم یک مسافر، واقعا داشتن استاد خوب نعمتی است و ما از این نعمت بزرگ بهره‌مند هستیم و وظیفه ما این است که قدردان باشیم. وقتی به جناب مهندس دژاکام گفتند ما را نصیحت کنید فرمودند قدر چیزهایی که دارید را بدانید و داشتن این نعمت‌ها در طول سفر باعث شکوفا شدن امیر شد و من از همه خدمتگذاران کنگره ۶۰ تشکر می‌کنم. امیر بسیار مصمم بود برای رسیدن به هدفش از ۶ صبح برای خدمت کردن به کنگره ۶۰ می‌آمد و ازمادر و خواهرش که خدمتگذاران کنگره هستند، بسیار پشتیبانی می‌کند.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر، تولد امیر را خدمت راهنمای ایشان تبریک عرض می‌کنم. من واقعا به داشتن چنین برادری افتخار می‌کنم، در گذشته حالم چنین نبود اما از زمانیکه به کنگره ۶۰ آمد و سفر کرد و درمان شد تغییراتش را به وضوح می‌بینم.
او بسیار در سفرش فرمانبردار بود و تغییرات در او واضح است خدا را شکر می‌کنم بابت داشتن چنین نعمتی.
سلام زهرا هستم همسفر، تولد امیر را به خودش، راهنما، ایجنت ، جناب مهندس و خانواده بزرگ کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم واقعا امیر مصداق جمله جناب مهندس دژاکام است که می‌گویند از سیاهی تا رنگین‌کمان، من خودم با اینکه خدمتگذار بودم در کنگره باور نداشتم او اینگونه به کنگره بیاید اما وقتی آمد و تغییراتش را دیدم، ایمان پیدا کردم.
زمانی شد که از او آموزش گرفتم از پشتکار او و اینکه مصمم می‌آمد. اینجا باید مسافر زحمت بکشد تا به رهایی برسد و او این خصوصیت را داشت..

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .