English Version
English

خدمت مالی لذت بخش است

خدمت مالی لذت بخش است

اولین جلسه از دور هفتم سری جلسات هماهنگی لژیون سردار کنگره ۶۰؛ نمایندگی صائب تبریزی با استادی مسافر سعید، نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر عزیز با دستور جلسه «نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی کنگره شصت»  پنج شنبه 24 اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت 14 برگزار شد.

سخنان استاد:
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را خدمت همه تبریک عرض می‌کنم. دستور جلسه این هفته لژیون سردار،نقش خدمات مالی در دستاوردهای علمی کنگره ۶۰ می‌باشد. اصولا هر NGO به نیروی انسانی  نیاز دارد که در آن خدمت کنند، در کنگره شصت درمان بیماری‌ اعتیاد کاملا به صورت علمی انجام می‌شود و یک فرد مصرف کننده علاوه بر این که احیا می‌شود به تعادل هم می‌رسد. درمان قطعی اعتیاد در هیچ کدام از NGO ها به غیر از کنگره صورت نمی‌پذیرد. یک NGO علاوه بر نیاز به نیروی انسانی به منابع مالی هم احتیاج دارد که با آن اهداف خود را پیش ببرد. آقای مهندس بعد از اینکه روش درمان اعتیاد را کشف کردند و خودشان درمان شدند می‌توانستند به فکر دیگران نباشند و بروند دنبال زندگی خودشان اما ایشان بعد از درمان شروع کردند به انجام تحقیقات در مورد روشDST و درمان سایر بیماری ها و الان همانطور که همه می‌دانیم در درمان بیماری هایی همچون سرطان، ام اس، پارکینسون به نتیجه رسیده‌اند. تمام این تحقیقات علاوه بر تلاش بی‌وقفه جناب مهندس به یک پشتوانه مالی نیاز دارد،

چون واقعا مسائل مالی از اهمیت زیادی برخوردار است و آقای مهندس هم در جلسات قبل فرمودند که برای خرید یک دستگاه تحقیقاتی چند میلیارد هزینه کرده‌اند. واقعا خدمت مالی در کنگره لذت بسیار زیادی دارد، چون همه ما آگاه هستیم که این پول ها در راه درمان بیماری های مهمی نقش خواهند داشت و انسان های زیادی را از درد و رنج رها خواهد کرد واقعا وقتی یک سر به بیمارستان ها بزنیم شاید کمی از اهمیت موضوع را درک کنیم که در چه مکانی هستیم و خدمت می‌کنیم، من همیشه خداوند را شاکرم و خیلی خوشحالم که اجازه می‌دهد در کنگره خدمت مالی کنم. به نظرم وقتی که مدتی از کنگره دور باشیم به ارزش کنگره پی می‌بریم و می‌فهمیم که کنگره چه خدمت بزرگی به ما کرده است، پس باید هر چه در توان داریم به کنگره خدمت کنیم تا در پیشبرد اهداف شعبه خودمان و ساختن ساختمان شعبه به موفقیت دست پیدا کنیم در آخر جلسه به  نگهبان و خرانه دار و دبیر دوره قبلی لژیون سردار خدا قوت عرض می‌کنم و برای خدمتگزاران جدید موفقیت آرزو می‌کنم.

تهیه گزارش: مرزبان خبری مسافر حسین

تایپ متن: مسافر هادی

خدمتگزار سایت: همسفر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .