English Version
English

وادی چهاردهم بیشتر شبیه یک کتاب است چون هم آغاز است و هم پایان .

وادی چهاردهم بیشتر شبیه یک کتاب است چون هم آغاز است و هم پایان .

بنام قدرت مطلق الله :                                                                                                                                                                                                            امروز اولین جلسه از دوره نوزدهمین سری کارگاههای آموزشی عموی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران نمایندگی یحیی زارع میبد با استادی راهنمای تازه واردین مسافر حسن و نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه وادی چهاردهم و تاثیر آن بر روی من در روز پنجشنبه مورخ 1402/12/24 در ساعت 16 آغاز بکار نمود . 

  خلاصه سخنان استاد :                                                                                                                                                                                                         با تبریک ماه مبارک رمضان دستور جلسه این هفته وادی چهاردهم ، آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است وادی چهاردهم پایان وادی ها است که در چهاردهم اسفند ماه 1388 به پایان رسید که وادی بسیار زیبا و پر محتوا میباشد باور آن چیزی است که به آن اعتقاد داریم که همراه آن محبت و عشق میباشد کنگره همان عشق و محبت است وقتی یک تازه وارد به کنگره میآید به خوبی با تمام وجود لمس میکند که من مصرف کننده را با آغوش باز پذیرا میشود و آن چیزی که باعث میشود یک سفر اولی در کنگره ماندگار شود همان عشق و محبت است که بعد از مدتی خود مسافر به آن باور میرسد و در ادامه خدمتگزار میشود . و نمونه بارزی از عشق و محبت همین راهنمایان عزیز میباشند مانند آقای زارع که بیش از هشت سال از اصفهان هفته ای سه بار به جهت خدمت به مصرف کنندگان و تلاش برای ایجاد شعبه جدید که همیشه نامشان به نیکی یاد میشود و همه اینها از عشق و محبت نشات میگیرد برای کسانی که بیرون از کنگره یا تازه واردین قابل باور نیست که همه بطور رایگان در این جا خدمت میکنند.

استاد در ادامه اینگونه عنوان کرد

شروع وادی ها با تفکر ساختارها آغاز میگردد و به عشق و محبت به خود و قدرت مطلق در وادی چهادهم میرسیم ما در گمراهی بسر میبردیم و آرامش را در مصرف مواد میدانستیم ولی به اعماق تاریکی رفته بودیم ولی با آمدن به کنگره و فرمانبرداری توانستم به رهائی و حال خوش برسیدم و با آموزشهای که در کنگره فرا گرفتم فهمیدم که چقدر به طبیعت ، جامعه و خانواده و خودم ظلم میکردم و پله پله به آن آگاهی رسیدم که عشق و محبت اساس هستی است و هر خطائی که ما انجام میدهیم از ناآگاهی و کم خردی ما میباشد و ما از اشتباهات دیگران یاد میگیریم که آن خطا را انجام ندهیم اگر خواسته باشیم خدا را دوست بداریم باید بنده اش را نیز دوست بداریم و به همه مخلوقات عشق بورزیم . و مواد بر روی انسان ایجاد تخریب میکند. که تمام حس های انسان بسته میشود و آن شخص دیگر آموزش پذیر نیست ولی با آموزشهای ناب کنگره و تغییر در نگرش و جهان بینی ذره ذره حس های ما باز گردید و باید بتوانیم آموزشها را در بیرون از کنگره کاربردی نمائیم . انشالله بتوانیم وادی چهاردهم  و عشق خداوند به انسان و مخلوقات و طبیعت را به طور کامل درک نمائیم . از اینکه به صحبتهای من گوش کردید سپاسگزارم .

در پایان جلسه رهائی چند تن از رهجویان لژیون هفتم که با همت راهنمای محترم مرتضی در تاریخ 23 اسفند ماه 402 با دستان پر مهر جناب آقای مهندس به راهی رسیدن به تصویر کشیده شد.

شهد شیرین رهائی گوارای وجودتان.

نگارش و تدوین : مسافر محمد لژیون پنجم

عکس : مسافر ناصر لژیون هفتم

تایپ و بارگزاری سایت : مسافر رضا لژیون چهارم 

مرزبان کشیک مسافر رضا 

لژیون خدمتگزار : لژیون سوم .

.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .