English Version
English

برداشت سی دی جسم

برداشت سی دی جسم

سلام دوستان نگار هستم یک همسفر؛

برداشت من از سی دی جسم این است که سلول‌های بنیادی نقش اساسی در بازسازی تمام قسمت‌های تخریب شده‌ی بدن ما را دارد و این قسمت‌ها را عوض می‌کند.
در متد DST ماده‌ای است که می‌تواند سلول‌های بنیادی را زیاد کند تا آن سلول‌های بنیادی بتوانند قسمت‌هایی که تخریب شده‌اند را بازسازی کنند.
ما برای جلوگیری از سکته‌ی قلبی باید تغذیه‌ی سالم داشته باشیم و اینکه مهمترین عامل سکته‌ی قلبی و مغزی کشیدن سیگار است. برای درمان سیگار حتما باید از آدامس نیکوتین استفاده شود و در طول درمان به هیچ عنوان نباید سیگار مصرف شود اگر سیگار مصرف شود درمان باید متوقف شود و مجدد از نو شروع شود زیرا مثل مشکی می‌ماند که سوراخ شده است.
خوردن تخم مرغ، سبزیجات تازه، لبنیات تازه، میوه و ... بدون هیچ مواد نگهدارنده باعث سلامت جسم ما می‌شود و از دچار شدن به بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. ما در کنگره‌ی۶۰ آموزش می‌گیریم و باید از تجربیات دیگران مخصوصا راهنما استفاده کنیم و اینکه از الان روش سالم خوردن را به فرزندان‌مان آموزش دهیم.
در آخر باید گفت: «تغذیه‌ی سالم عمر را طولانی می‌کند». پس به تغذیه‌ی خود و خانواده بیشتر اهمیت بدهیم و در کنار آن ورزش کنیم تا همیشه سالم و تندرست باشیم.

همسفر؛ نگار لژیون هفتم

ویراستار: مرزبان خبری همسفر حمیده
تنظیم و ارسال: همسفر فرحناز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .