English Version
English

کنگره پاداش کارهای نیک ما است

کنگره پاداش کارهای نیک ما است
رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است، یکی یافتن راه و دیگری، آن‌چه برداشت می‌نمائیم.
راهنما همسفر و مسافر نیکوتین مرضیه با تخریب حدود ۴۰ سال، با راهنمایی خانم جلالی در مدت ۱۱ ماه سفر کردند و اکنون دو سال و ۱۰ ماه است که رها هستند. گروه سایت همسفران نمایندگی گفت‌وگویی را با ایشان ترتیب دادند، شما را به خواندن این مصاحبه دعوت می‌نمائیم.
 
لطفاً بفرمایید چگونه با کنگره آشنا شدید و آیا همراه مسافرتان به کنگره آمدید؟
من از طریق مسافرم با کنگره آشنا شدم و خداوند را شاکر هستم که من را در مسیر کنگره قرار داد.
 
 
سفر اول مسافرتان چگونه بود و شما چه‌قدر توانستید در این راه به ایشان کمک کنید؟
مسافرم خیلی به آرامی سفر خود را طی کرد، من هم در کنار او بودم و با آموزش‌های کنگره توانستیم به رهایی برسیم.
 
 
چه چیزی باعث شد که شما سفر سیگار را شروع کنید و آیا سفر سختی بود؟
حدود ۳ یا ۴ سالی بود که به کنگره می‌آمدم؛ اما خجالت می‌کشیدم که به کسی بگویم که سیگاری هستم؛ ولی با گوش‌کردن سی‌دی‌ها و آموزش‌های کنگره توانستم سفر خود را شروع کنم و خدا را شکر می‌کنم که صحبت‌های راهنمای عزیزم روی من تأثیر به‌سزایی داشت.
 
 
احساس شما در لحظه گرفتن شال از جناب مهندس چگونه بود و این‌که خدمت  به عنوان راهنمای نیکوتین چه آموزشی برای شما داشته است؟
لحظه خیلی نابی بود و این لحظه را باید انسان خودش تجربه کند؛ زیرا اگر دیگران به من می‌گفتند؛ زمانی که آقای مهندس شال می‌دهند یک حالت روحانی و شعفی فوق‌العاده در انسان ایجاد می‌شود باور نمی‌کردم؛ اما وقتی خودم در کنار جناب مهندس قرار گرفتم و ایشان شال به گردنم انداختند، لحظه به یاد ماندنی و تجربه شیرینی بود البته من هنوز لژیون نزده‌ام و تجربه‌ای ندارم، ان‌شاءالله با تشکیل لژیون تجربه‌های خوبی نصیبم خواهد شد.
 
 
آموزش‌های جهان‌بینی چه‌قدر در درمان سیگار مؤثر بوده و آیا  برای درمان نیکوتین نیاز به ورزش خاصی است؟
آموزش‌های جهان‌بینی در کنگره ۶۰ حرف اول را می‌زنند؛ اما اگر هر شخصی پس از ورود به کنگره آموزش‌ها را جدی نگیرد قطعاً نمی‌تواند به جایی برسد؛ زیرا آموزش‌هایی که فرا می‌گیریم در کنار ورزش و درمان به خوبی جواب می‌دهد؛ اما در مورد درمان نیکوتین ورزش به خصوصی نیاز نیست.
 
 
آیا درمان سیگار در جسم، روان و زندگی  شخصی شما تأثیری داشته است؟
درمان سیگار در جسم و روان من تأثیر بسزایی داشته است و از مزایای درمان سیگار این است که کمتر دچار سرماخوردگی می‌شوم و پوستم شفاف‌تر شده است در ضمن با درمان سیگار به خودم می‌بالم که توانستم بعد از ۴۰ سال با موفقیت درمان سیگار را به اتمام برسانم؛ زیرا هربار که ترک می‌کردم دوباره برگشت می‌خوردم؛ اما اکنون حدود ۳ سال است که درمان شده‌‌ام و وسوسه هم ندارم و طبق فرموده جناب مهندس در کتاب ۱۴ مقاله، درمان فوق ترک است.
 
 
چه خدمت‌هایی تاکنون انجام داده‌اید و نظر شما در مورد خدمت مالی چیست؟
بنده چند سالی است که در لژیون سردار شرکت می‌کنم؛ اما خدمت دیگری من را انتخاب نکرده است.
 
 
با توجه به خدمتی که کنگره به شما کرده است نظر شما در رابطه با کنگره ۶۰ و  قوانین آن چیست؟
با توجه به این‌که افراد زیادی به کنگره می‌آیند و درمان می‌شوند، این یک امر بدیهی است و ما همیشه باید از خداوند تشکر کنیم که ما را در مسیر کنگره قرار داده است، از جناب مهندس عزیز و خانواده محترم‌شان سپاسگزارم و از خداوند برای‌شان موفقیت‌های روز افزون و سلامتی را خواستارم. من هر خدمتی را که در رابطه با کنگره انجام بدهم وظیفه‌ام را انجام داده‌ام و همیشه خود را مدیون آقای مهندس و آموزش‌های کنگره می‌دانم و سعی می‌کنم که با خدمت و اجرای قوانین بتوانم دین خود را به کنگره ادا نمایم.
 
 
کلام آخر؟
اگر در مسیر کنگره قرار گرفته‌ایم؛ بدانیم پاداش یک کار کوچک و خوبی است که در گذشته انجام داده‌ایم که به این صورت به ما عنایت شده است تا بتوانیم ضد ارزش‌ها را کنار گذاشته و خدمتگزار خوبی باشیم.
 
با تشکر از همسفر مرضیه بابت فرصتی که به ما دادند.
 
تنظیم مصاحبه: همسفر شیرین لژیون راهنما همسفر معصومه لژیون هفتم 
ویراستاری: همسفر فاطمه لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون چهارم 
ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم 
عکاس خبری: همسفر نیلوفر لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم 
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .