English Version
English

عشق یعنی انتقال آرامش

عشق یعنی انتقال آرامش

جلسه‌ی هفتم از دوره‌ی بیست و ششم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی مسافر نصرالله، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر محسن با دستور جلسه‌ی »وادی چهاردهم و تاثیر آن روی من» روز چهارشنبه مورخ 23 اسفندماه ۱۴۰۲ رأس ساعت 16 آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
در وادی چهاردهم به ما گفته‌شده که امواج محبت یکدیگر را جذب می‌کنند، این موضوع در بین ما انسان‌ها هم صادق است. کسانی که در آن‌ها عشق و محبت جاری باشد مانند زنجیر در کنار هم قرار می‌گیرند و می‌توانند نیرو های تخریبی را کنار بزنند.
کنگره 60 هم با نیروی عشق به این جایگاه رسید، در ابتدا جناب آقای مهندس با تعداد انگشت شماری از افراد کار خود را آغاز نمود، اما توانست با کمک نیروی عشق و محبت این تعداد روز به روز افزایش پیدا کرده است.
قبل از ورود به کنگره نمی‌دانستم عشق و محبت یعنی چه و درواقع درک درستی از آن نداشتم. انتقال عشق و محبت در خانواده را فقط در رفاه مالی می‌دیدم اما با ورود به کنگره آموختم که عشق و محبت تنها به این مسائل ختم نمی‌شود و دارای ابعاد وسیع تری نیز می‌باشد، جناب مهندس در سی دی وادی چهاردهم می‌فرمایند که انسان اگر از همه چیز بی نیاز باشد اما عشق و محبت در او نباشد هیچ فایده‌ای ندارد.
من محبت به فرزندم را در تأمین مالی، خرید پوشاک و فراهم کردن امکانات رفاهی می‌دانستم اما امروز متوجه شدم عشق و محبت این‌گونه نیست بلکه انتقال آرامش و ایجاد ارتباط سالم است.



ما باید ظرف خودمان را از کینه و نفرت خالی کنیم و آن را از محبت و عشق پر نماییم تا بتوانیم همه انسان‌ها را دوست داشته باشیم، طبق گفته جناب مهندس باید به همه‌چیز عشق بورزیم و لازمه انجام این کار بالا بردن ظرفیت درونی‌مان است.
بزرگی می‌گفت: انسان‌ها زمانی که در مسیر حرکتشان به رودخانه برخورد می‌کنند دودسته‌اند، گروه اول به دنبال یک جای کم عمق هستند تا بتوانند از آن عبور کنند اما گروه دوم کسانی هستند که وقتی در مسیرشان به رودخانه برخورد می‌کنند صبر می‌کنند و تفکر می‌کنند، پلی بر روی رودخانه بنا می‌کنند تا هم خودشان و هم دیگران از آن استفاده کنند.
جناب مهندس و خانواده محترمشان مانند گروه دوم هستند و راهی را فراهم نمودند که تا سالیان سال انسان‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند و به حال خوب برسند.

در ادامه: توزیع افطاری میان اعضای نمایندگی رودهن

عکاس: مسافر علی
تنظیم و ارسال: مسافر امیر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .