English Version
English

تثبیت علم کنگره با قدرت لژیون سردار

تثبیت علم کنگره با قدرت لژیون سردار

جلسه‌ی چهارم از دوره‌ی نهم جلسات لژیون سردار کنگره ۶۰؛ نمایندگی رودهن با استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر یوسف و دبیری مسافر مسعود با دستور جلسه «نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی کنگره۶۰» در روز چهارشنبه 23 اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ برگزار شد.



خلاصه سخنان استاد:
یک روز به ظاهر دغدغه آقای مهندس این بود که روش DST را درون خود مجموعه کنگره 60 و بین افرادی که به صورت سقوط آزاد وارد شده بودند، جا بیندازد. البته خیلی هم سخت نبود و توانست این مسئله را عملی کند زیرا هدف این بود که این روش را برای آنها روشن کند.
باگذشت زمان و نقطه تحمل افراد افزایش پیدا کرد، آموزش‌ها به روز شد و درک افراد هم نسبت به این مطلب افزایش پیدا کرد.
حالا به لژیون سردار رسیده‌ایم، اگر بخواهم از اهمیت لژیون سردار در دستاورد های علمی سخن بگویم، دقیقاً مثل این است که بهترین دانش را در اختیار داشته باشیم و بهترین متخصص ها را دورهم جمع کنیم، اما به دلیل نداشتن توان مالی نتوانیم اهدافمان را به کرسی بنشانیم. در دنیا، کسانی فکر می‌کنند در علم حرف اول و آخر را می‌زند، به این گروه هیچ‌گونه نمی‌شود این موضوع را ثابت کرد که ما به دستاوردهای خوبی رسیدیم، مگر اینکه پشتوانه مالی خوبی داشته باشیم.
آزمایشگاهی که در حال حاضر آقای مهندس احداث کرده‌اند، سفرهایی که می‌روند و مقاله‌هایی که نوشته می‌شود، با هزینه همین لژیون و پرداخت های خود شما است.



این‌یک نقطه‌ی قوت بزرگ می‌باشد که یک سیستم آنقدر شفاف است که تمام‌کارهای که درون آن انجام می‌شود را همه بدانند و در جریان مسائل قرار بگیرند، اگر حمایت مالی در کنگره60 انجام می‌شود، از ریز تا درشت آن مشخص است و مشاهده‌ی جزئیات آن برای همه قابل دسترس خواهد بود.
آقای مهندس خودشان مطلع بودند و هستند که چه اتفاقی قرار است بیفتد، اما نمی‌توانند این را بازگو کنند و باید هر چیزی را یک‌به‌یک آزمایش کنند تا به سایر اشخاص نیز ثابت گردد.



زمانی که علمی بخواهد به مرحله‌ی عملی شدن برسد، هزینه‌های زیادی را در بردارد و چیزی که به پیاده شدن این علم کمک می‌کند همین لژیون سردار است، اگر امروز می‌بینید که اشخاص میلیاردها تومان پول را به کنگره می‌بخشند از تأثیرات همین لژیون سردار است. امروزه مسائل زیادی در کنگره وجود دارد که برای ما حل‌شده است اما اثبات آن به سایر اندیشمندان و اشخاص اهل علم خارج از کنگره کمی سخت و دشوار است و ما برای اینکه این موضوع را عملی کنیم نیازمند مقالات و تحقیقاتی هستیم که هزینه‌های هنگفتی در بردارد، به قول قدیمی‌ها بی‌مایه فطیر است.
و در پایان اینکه، ما باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا قسمت مفیدی از این مسیر باشیم و در این علم خود را سهیم کنیم تا به جایگاه واقعی خود دست‌یابیم.

عکاس: مسافر نصرالله 
تنظیم و ارسال: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .