English Version
English

عشق واقعی یعنی به دانای کامل رسیدن ومثل خالق خود

عشق واقعی یعنی به دانای کامل رسیدن ومثل خالق خود

امروزجلسه سوم ازدوره بیست وپنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی عطار نیشابوری به استادی همسفرفاطمه، نگهبانی همسفر محبوبه و دبیری همسفرزهرا با دستور جلسه «وادی چهاردهم» در روز دوشنبه 21 اسفندماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۵ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه‌ی این هفته: وادی چهاردهم (عشق و محبت است). به نظر من تمام سی دی‌ها یک‌طرف این وادی یک‌طرف آن‌قدر که وادی قشنگ و پر مفهومی است. وادی در مورد عشق و محبت صحبت کرده است که اگر عشق و محبتی نبود هیچ‌کدام از این وسایل و انسان‌ها، حیوانات و کروات و هستی وجود نداشتند؛ و ما باید بامحبت به عشق برسیم تا بتوانیم مفهوم واقعی عشق را متوجه بشویم. خیلی از ماها وقتی حرف از عشق می‌شود عشق بین جنس مخالف به ذهنمان می‌آید درصورتی‌که این ذره‌ای خیلی کوچکی از عشق است. برای اینکه ما به عشق برسیم باید محبت را تجربه بکنیم و یاد بگیریم و درون ما محبت وجود داشته باشد؛ و برای اینکه ما به این محبت دست پیدا کنیم باید دانایی ما بالا برود.

من درگذشته چون دانایی نداشتم فکر می‌کردم که عشق من به مسافرم بیشتر است ولی با نوشتن این وادی متوجه شدم که برعکس بوده. من دیده‌ام که خیلی از زندگی‌های مصرف‌کننده‌ها رو به ویرانی بوده و این عشق بین ما همسفر ها بوده که باعث شده وارد کنگره بشویم و این زندگی را حفظ کنیم. منشأ عشق خداوند است و او از روح خود در ما دمیده و عشق در وجود تمام انسان‌ها است. من با نوشتن این وادی همه‌چیز را بیشتر و بهتر درک کردم عشقم نسبت به همه به مسافرم فرزندم و به همه خیلی بیشتر شده. انسان عاشق چه ویژگی‌هایی دارد اول‌ازهمه ازخودگذشتگی مثل راهنمایان که از وقت خود گذشته‌اند و در کنگره خدمت می‌کنند. دومین ویژگی بخشیدن کسانی است که به تو بدی کرده‌اند. مثل خداوند که هرچقدر بنده‌هایش بدی بکنند اون بنده‌ها رو می‌بخشد. ما با فرستادن امواج عشق می‌توانیم به هم خوبی بکنیم.
ممنون که به حرف هلی من گوش کردید.

اعلام نفرات برتر آزمون اسفند ماه

تایپ و نگارش: همسفرمعصومه
عکاس: مرزبان خبری همسفر انسیه
همسفران نمایندگی عطار نیشابوری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .